به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمال حسنزاده ظهر امروز در همایش روابط عمومیها که به همت اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: دستگاههای اجرایی خدمات بسیار زیادی به صورت الکترونیکی و ورود به فضای مجازی به شهروندان ارائه میکنند.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت با فراهم کردن شرایط برای ارائه خدمات مطلوبتر و سازندهتر به شهروندان امکانات، تجهیزات و نیازهای اولیه زحمات زیادی را متقبل شده است، گفت: دولت به منظور ارائه خدمات مطلوب و ورود به فضای مجازی هزینههای زیادی را متقبل شده است.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت شرایط را برای ارائه خدمات راحتتر و ورود به فضای مجازی فراهم کرده است ولی آنگونه که باید و شاید نتوانستیم این خدمات را به خوبی برای مردم تشریح و معرفی کنیم.
حسنزاده با اشاره به خدمات ارزنده و بسیار زیاد اداره پست کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان و روستائیان اذعان کرد: لازمه آشنایی مردم با خدمات پست برگزاری نشست روابط عمومی دستگاهها به منظور هماندیشی و تبادلنظر و اطلاعرسانی مطلوب است.
این مسئول برگزاری کارگاه آموزشی خدمات پست به مردم را مهم خواند و گفت: خدمات خوبی تاکنون از طریق پست به شهروندان ارائه شده که انتظار میرود به منظور آگاهی هرچه بهتر عموم مردم با این خدمات مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاهها این خدمات را نیز به سمع و نظر مردم برسانند.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه قریب به 172 مورد دفتر «آی، سی، تی» در سطح روستاهای استان خدمات به جامعه روستایی ارائه میکند، گفت: هدف از راهاندازی دفاتر در سطح روستاها ارائه خدمات به روستائیان و کم کردن فاصلهها و برابری خدمات است.
حسنزاده در پایان هدف از راهاندازی دفاتر «آی، سی، تی» در کهگیلویه و بویراحمد را ارائه خدمات لازم که در شهرها ارائه میشود به جامعه روستایی نیز صورت گیرد، گفت: سعی کردیم با راهاندازی دفاتر روستائیان از خدمات ارزنده پستی نیز بهرهمند شوند.
انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004