اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد

راه‌اندازی پست برق منطقه ویژه و شهرک‌های صنعتی بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خواستار راه‌اندازی پست برق در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی بوشهر شد.

راه‌اندازی پست برق منطقه ویژه و شهرک‌های صنعتی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق بوشهر با اشاره به انجام پروژه‌های مرتبط با برق در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه پست توزیع برق مشکلاتی داشتیم اما با پیگیری مسئولان استانی و تلاش همکاران به نتیجه رسیدیم.

وی بیان کرد: تلاش و دغدغه ما برای حل مشکلات برق این بوده که مردم استان با مشکلات کمتری در این حوزه مواجه شوند و خاموشی نداشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر تصریح کرد: در صورت ردیف بودجه برای تامین اعتبار طرح‌های مختلف برق‌رسانی حتما این اعتبارات را تخصیص خواهیم داد تا پروژه‌های برق در زمان کمتری به مرحله بهره‌برداری برسد. راه‌اندازی پست برق در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی بوشهر از درخواست‌های ماست که امیدواریم با وجود تامین اعتبار در زمان مورد نظر عملیاتی شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: سال گذشته با وجود محدودیت‌های مالی اقدامات خوبی در حوزه برق انجام شد و البته می‌توانستیم خدمات بیشتری بدهیم اما مشکلات مالی این اجازه را نداد.

شاپور رستمی بیان کرد: در حوزه برق‌رسانی شهری و روستایی و توسعه برق با وجود مشکلات موجود اقدامات خوبی در زمینه تامین برق مورد نیاز مردم انجام شد. شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جریان سیل و زلزله در استان به خوبی وارد عمل شد و برای حل مشکلات برق کمک‌های شایانی انجام داد.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول