اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری در 58 پایگاه ثابت و سیار در نطنز

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز از برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان با برپایی افزون بر 58 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری در 58 پایگاه ثابت و سیار در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا مومی اردستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سال نو، مردم نوع‌دوست این شهرستان با شرکت در جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهداء می‌کنند.

وی افزود: امسال جشن نیکوکاری در 58 پایگاه ثابت، سیار و مدارس این شهرستان در چهار شهر نطنز، بادرود، خالدآباد و طرق‌رود برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز بیان کرد: در هفته نیکوکاری امسال هفت پایگاه ثابت، سه پایگاه در پایگاه مقاومت بسیج، چهار پایگاه در محل برگزاری نماز جمعه  نطنز و بادرود و سایر پایگاه‌ها در سطح مدارس شهرستان در روزهای 15،14 و 16 اسفندماه فعالیت میکنند.

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیران این شهرستان همواره با پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی در راه کمک به محرومان با این دستگاه حمایتی همکاری و مشارکت دارند.

مومی اردستانی با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی جشن نیکوکاری در سطح مدارس خاطرنشان کرد: در بیش از 43 مدرسه این شهرستان نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع پاکت‌های دانش‌آموزی جشن نیکوکاری در این شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست نطنز و بادرود  افزون بر 155 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز گفت: از مردم نوع دوست و خیر شهرستان دعوت به عمل می آوریم تا در آستانه شب عید ما را در یاری رساندن به محرومان تنها نگذاشته و با مشارکت در  این امر خیر سهم بسزایی در برطرف کردن محرومیت مددجویان داشته باشند.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول