اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

عضویت 118 هزار نفر در شبکه تعاون روستایی قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در شبکه تعاون روستایی این استان بیش از 118 هزار نفر عضو در حال فعالیت هستند.

عضویت 118 هزار نفر در شبکه تعاون روستایی قزوین

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی استان قزوین در حال حاضر دارای 134 شرکت و اتحادیه تعاون روستایی، کشاورزی و تولید است که در شش شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی به تفکیکی اعضای شرکت‌ها پرداخت و گفت: 48 شرکت تعاونی روستایی با 100 هزار و 44 نفر عضو 63 شرکت تعاونی کشاورزی با 14 هزار و 184 نفر، 11 شرکت تعاونی تولید روستایی با سه هزار و 825 نفر عضو و شش شرکت تعاونی زنان نیز با 309 نفر عضو در شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین عضو هستند.

به گفته مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین؛ هفت اتحادیه تعاون روستایی، کشاورزی، تولید روستایی و اتحادیه استان نیز در شبکه تعاون مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

معین‌الدین تأکید کرد: گردش مالی شرکت‌ها و اتحادیه تا پایان سال 91 به میزان 10 هزار میلیارد ریال بوده است.

این مسئول عدالت محوری در راستای تداوم خدمت و ارتقای سطح معیشتی اعضا را از محورهای توسعه تعاون روستایی دانست.

این مسئول بیان کرد: خدمات‌رسانی برتر، نوین و کیفی به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد اعضای تعاونی‌ها، توجه به استحکام خانواده در مناطق روستایی و ایجاد اشتغال زنان روستایی با توجه به کرامت انسانی نیز از دیگر محورهای توسعه تعاون روستایی به شمار می‌رود.

شرکت کارشناسان سازمان تعاون روستایی قزوین در دوره آموزشی طرح خرید گندم

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: 20 نفر از کارشناسان سازمان تعاون روستایی این استان در دوره آموزشی سه روزه طرح خرید گندم در استان زنجان شرکت کردند.

معین‌الدین با اشاره به حضور کارشناسان این سازمان در دوره آموزشی طرح خرید گندم 93 ابراز کرد: با توجه به محول شدن خرید گندم در سال 93 به سازمان تعاون روستایی یک دوره آموزشی مبتنی بر این عنوان در استان زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: 20 نفر از کارشناسان این سازمان با حضور در این دوره سه روزه با شیوه‌های خرید و حمل گندم، افت‌گیری و مباحث حقوقی خرید گندم و دیگر مباحث آموزشی آشنا شدند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین عنوان کرد: این دوره آموزشی با حضور کارشناسان تعاون روستایی استان‌های گیلان، زنجان، قزوین و ایلام در ششم، هفتم و هشتم اسفند ماه جاری برگزار شد.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول