اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطار تغییر مدیران مازندران به ایستگاه تعاون روستایی رسید

قطار تودیع و معارفه در مازندران به ایستگاه تعاون روستایی مازندران رسید و یوسف ادیب به عنوان مدیرکل جدید تعاون روستایی مازندران معرفی شد.

قطار تغییر مدیران مازندران به ایستگاه تعاون روستایی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قطار تودیع و معارفه این بار در ایستگاه اداره کل تعاون و روستایی مازندران ایستاد و فریدون اسماعیل‌زاده از قطار مدیریت در مازندران پیاده و یوسف ادیب سوار بر قطار مدیریت در مازندران شد و به عنوان مدیرکل جدید تعاون روستایی استان مازندارن منصوب شد.

در مراسم معارفه مدیرکل تعاون روستایی مازندران محمد وحید قلفی، عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران حضور داشت.

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران امشب در این مراسم اظهار داشت: سال آینده برای بخش تعاون و کشاورزی بسیار حساس است و بخش تعاون روستایی باید پا به پای جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات این بخش فعال شود.

وی از به‌کارگیری مدیرکل سابق تعاون روستایی مازندران در دفتر مرکزی این سازمان خبر داد.

مدیرکل جدید تعاون روستایی مازندران نیز گفت: تعاون روستایی باید به عنوان بنگاه اقتصادی فعالیت کند.

یوسف ادیب با اشاره به ابلاغ رهبر انقلاب اسلامی مازندران برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: فعالیت این نهاد در دو سالی که به پایان برنامه پنجم توسعه مانده است باید دارای اثرگذاری بیشتری باشد.

وی با اعلام اینکه در سال‌های 89 تا 91 وضعیت کشاورزی در مازندران مناسب بود گفت: با توجه به درآمدزا بودن بخش کشاورزی مازندران ولی اشتغال در بخش کشاورزی مازندران مناسب نیست.

ادیب تصریح کرد: در سال 93 باید شاهد شکوفایی بخش تعاون روستایی در مازندران باشیم.

مدیرکل جدید تعاون روستایی مازندران اشاره به اصولی که برای توسعه تعاونی در کشور ایجاد شد گفت: اصول تعاون خارج کردن سرمایه از دست افراد و به‌کارگیری آن در بخش تولید است و به دلیل همین اصول باید نگاه اقتصادی در تعاون شکل بگیرد.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول