اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین اعلام کرد

آمادگی شبکه تعاون روستایی قزوین برای توزیع سبد کالایی

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: شبکه تعاون روستایی استان قزوین در خصوص توزیع سبد کالایی اهدایی دولت اعلام آمادگی کامل می‌کند.

آمادگی شبکه تعاون روستایی قزوین برای توزیع سبد کالایی

ناطق معین‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این سازمان آمادگی دارد در دور افتاده‌ترین روستاهای استان کار توزیع سبد کالا را در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب را انجام دهد.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری هایی شده که اگر زیانی متوجه شرکت‌های تعاونی در سطح توزیع نباشد این سازمان در امر توزیع سبد کالا مشارکت کند.

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه بازار در محصولات کشاورزی

وی ادامه داد: با همکاری شرکت کارآفرین هونام گستر و سازمان تعاون روستایی استان قزوین همچنین یک دوره کارگاه آموزشی توسعه بازار در محصولات کشاورزی برگزار می‌شود.

معین‌الدین اظهار داشت: در راستای ساماندهی امور آموزشی و ارتقای شبکه تعاون در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی جلسه مشترکی با شرکت کارآفرین هونام گستر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا به منظور تحول در زمینه بازار محصولات کشاورزی در آینده‌ای نزدیک یک دوره کارگاه آموزشی برای علاقه‌مندان و اعضای شبکه تعاون روستایی برگزار شود.

راه‌اندازی یک غرفه کاکتوس و گل‌های شاخه بریده در بازارچه مهدیه

وی افزود: به زودی یک غرفه به منظور عرضه کاکتوس و گل‌های شاخه بریده در بازارچه مهدیه قزوین راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: به زودی یک غرفه عرضه کاکتوس و گل‌های شاخه بریده در قالب یک نمایشگاه دایمی در بازارچه مهدیه قزوین راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مقدمات کار و آماده کردن غرفه در حال انجام است و به زودی همشهریان می‌توانند از این غرفه استفاده کنند.

این مسئول همچنین در خصوص توزیع سبد کالا اظهار کرد: این اتحادیه جهت عرضه سبد کالایی اهدایی دولت در سطح بازارچه مهدیه اعلام آمادگی کرده تا در راستای رفاه حال شهروندان این پایگاه نیز برای توزیع اضافه شود.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول