اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد نوروزی گچساران مطرح کرد

راه‌اندازی اکیپ‌های فوریت‌های پزشکی در ورودی و خروجی گچساران

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی در میادین ورودی و خروجی گچساران اکیپ‌های فوریتی پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اکیپ‌های فوریت‌های پزشکی در ورودی و خروجی گچساران

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته بهداشت و درمان گچساران با هدف ارائه برخی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: اداراتی از جمله هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، تأمین اجتماعی، بیمارستان شهید رجایی و شهرداری دوگنبدان اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با تشریح مأموریت‌ اعضای کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان ابراز کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی برنامه کشیک پزشکان عمومی، تخصصی درمانگاه‌ها،بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شبانه‌روزی اعلام خواهد شد.

اسدپور عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی در میادین ورودی و خروجی، همچنین جاده‌های مربوطه شهر اکیپ‌های فوریتی پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

وی از اعمال نظارت بر عملکرد صنوف در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی بهداشت محیط، نسبت به بازرسی و نظارت بر وضعیت بهداشتی صنوف مختلف اقدام می‌شود.

اسدپور خاطرنشان کرد: کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی در زمینه تأمین داروهای مورد نیاز اقدام کرده و داروهای مورد نیاز را به داروخانه‌های کشیک عرضه می‌کند.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول