اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره بندر دریانوردی هندیجان خبر داد

آمادگی بنادر هندیجان برای پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیر اداره بندر دریانوردی هندیجان گفت: بنادر سجافی و بحرکان در این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

آمادگی بنادر هندیجان برای پذیرایی از مسافران نوروزی

علیرضا مرادی‌فر  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بنادر سجافی و بحرکان در این شهرستان پذیرای مسافران و مهمانان نوروزی در ایام نوروز خواهند بود.

وی افزود: بندر سجافی یکی از بنادر جنوبی استان است که در 32 کیلومتری بندر هندیجان قرار گرفته و دارای چشم‌اندازی زیبا و شناورهای تجاری و صیادی است که در کنار آن پهلو گرفته است.

مدیر اداره بندر دریانوردی هندیجان تصریح کرد: بندر بحرکان نیز یکی دیگر از بنادر صیادی است که در 12 کیلومتری جنوب هندیجان قرار دارد که همه روزه تعداد زیادی از صیادان به صید ماهی و میگوی تازه مشغول هستند.

وی افزود: در این بنادر صادرات و واردات کالا در طول سال انجام می‌شود و اشتغال‌زایی فراوانی را برای ملوانان و صیادانی که دل به دریا می‌زنند فراهم ساخته است.

مرادی فر ابراز داشت: بندر هندیجان 95 کیلومتر مرز آبی با خلیج‌فارس دارد و در 180 کیلومتری استان خوزستان و 45 کیلومتری بندر دیلم قرار گرفته که بیش 1600 شناور و قایق صیادی دارد.

وی در پایان از مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور خواست که به این بندر سفر کنند و از چشم اندازهای زیبای آن بهره ببرند.

انتهای پیام/72012/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول