اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

اهدای 109 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: در سال جاری 109 واحد خون توسط داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا شد.

اهدای 109 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای داوطلب و پر تلاش این مجموعه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند.

وی تصریح کرد: آنها در مناسبت‌های مختلف جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان این‌که با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر، نیروهای این نهاد از انجام امور خیر غافل نبودند، اذعان داشت: آنها سعی کردند به طور مناسب و مطلوب در صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهداء ‌خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.

عارفیان، اهدا خون را اهدا‌ زندگی به بیماران نیازمند و نجات جان انسان‌ها دانست و متذکر شد: اعضا ‌و داوطلبان جمعیت هلال احمر بشرویه به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان با نیت سلامتی بیماران نیازمند خون خود را اهدا ‌می‌کنند.

وی افزود: هدف از این برنامه فرهنگ‌سازی بین اعضا در راستای رسیدن به اهداف بشردوستانه و کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اهدا ‌خون به نیازمندان به عنوان فعالیتی زندگی بخش است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان این‌که در سومین مرحله اهدا ‌خون این شهرستان امسال 129 نفر از داوطلبان و اعضا‌ی جمعیت هلال احمر بشرویه به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند، یادآور شد: در این عمل‌ خیرخواهانه 109 نفر موفق به اهدای خون شدند.

عارفیان خاطرنشان کرد: در دو مرحله قبلی اهدای ‌خون داوطلبان بشرویه 195 واحد خون خود را برای رفع و تامین نیازهای درمانی و بهداشتی بیماران نیازمند اهدا ‌کردند.

انتهای پیام/69010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول