اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها نقش بسزایی در تولید امنیت پایدار ایفا می‌کنند

مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در تولید امنیت پایدار ایفا می‌کنند.

رسانه‌ها نقش بسزایی در تولید امنیت پایدار ایفا می‌کنند

علی قهرمان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با ارومیه اظهار داشت: رسانه‌ها نقش قابل توجهی در افزایش اطلاعات آحاد جامعه و کاهش جرایم ایفا کرده و نقش بسزایی در تولید امنیت پایدار دارند.

وی با بیان اینکه آسیب‌هایی نظیر حوادث ناشی از مواد محترقه و منفجره یا آتش‌افروزی چهارشنبه آخر سال تهدیدی جدی برای سلامتی افراد به خصوص کودکان و نوجوانان بوده، ادامه داد: یکی از عوامل ضروری برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات ارتقای سطح آگاهی مردم و به خصوص گروه‌های در معرض خطر است.

مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تعامل پلیس و رسانه‌ها را در جلوگیری از وقوع جرایم موثر عنوان و تصریح کرد: با هشدارها و توصیه‌های لازم از طریق رسانه‌ها و آموزش شهروندان می‌توان جلوی بسیاری از سرقت‌ها را گرفت.

وی متذکر شد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال رسانه‌ها با تصویر کشیدن وقایع و اتفاقات ناگوار چهارشنبه آخر سال و حوادث دلخراش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی در کاهش جرایم و تخلفات دارند.

قهرمان ادامه داد: با تعامل پلیس، رسانه‌ها و نقش فعال رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی وقایع و اتفاقات سنوات گذشته همت این قشر زحمت‌کش سبب ایجاد و بسط امنیت در جامعه و کاهش ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها یاوران پلیس در مقوله تأمین امنیت پایدار هستند، خاطرنشان کرد: در راستای آموزش پیشگیری از حوادث مربوط به استفاده بی‌رویه از مواد محترقه و منفجره نقش اطلاع‌رسانی در چهارشنبه آخر سال می‌تواند در کنار برنامه‌های دیگر تأثیری موثر داشته باشد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول