اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص زمین برای احداث ساختمان اصلی ستاد عتبات عالیات در دشتستان

فرماندار دشتستان از اختصاص زمین برای احداث ساختمان اصلی ستاد عتبات عالیات در دشتستان خبر داد.

اختصاص زمین برای احداث ساختمان اصلی ستاد عتبات عالیات در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع صبح امروز در نشست با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اظهار داشت: اسلام در واقع کامل‌ترین و مقدس‌ترین دین در بین ادیان است و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسیدن به کمال انسانیت متصل به معنویت و دینداری است افزود: همه باید در راستای ترویج معنویت و اخلاق اسلامی اهتمام ورزیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت بازسازی ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم شهرستان دشتستان آماده هر گونه کمک و مساعدتی در امر بازسازی عتبات عالیات و ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) هستند و این را از وظایف دینی، شرعی، عرفی و اخلاقی خود می‌دانیم.

زارع تصریح کرد: بدون تردید ساخت ضریح مقدس خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) جزو افتخارات این سرزمین و شهرستان و استان خواهد ماند و نه تنها خودمان بلکه فرزندانمان نیز در هنگام زیارت به آنجا به خودشان خواهند بالید و هر کدام سهمی از آن خواهیم داشت.

فرماندار دشتستان از اختصاص زمین برای احداث ساختمان اصلی ستاد عتبات عالیات در دشتستان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم این مهم به زودی انجام شود.

زارع ابراز داشت: هرگونه همکاری در ساخت ساختمان عتبات در شهر برازجان خواهیم داشت تا مجموعه‌ای ارزشمند در خور شهرستان احداث شود و نام این مجموعه نیز به نام مبارک حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) نامگذاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول