اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفند ماه صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 2700 شهید شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: یادواره 2 هزار و 700 شهید شهرستان همدان پنجشنبه 15 اسفند ماه برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 2700 شهید شهرستان همدان

محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان همدان اظهار کرد: یادواره 2 هزار و 700 شهید شهرستان همدان روز پنجشنبه 15 اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج در یادواره شهدای شهرستان همدان افزود: این یادواره بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره)‌ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان داشت: امروزه تنها راهی که برای آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان‌های امام و شهدا وجود دارد برگزاری برنامه‌هایی چون یادواره شهدا و اردوهای راهیان نور است.

وی ادامه داد: استفاده از راویان دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد محلات و... نیز از راه‌های مؤثر انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.

غلامی‌پاک با تأکید بر بازگویی افتخاراتی که رزمندگان، ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس برای کشور، نظام و مردم کسب کرده‌اند، تصریح کرد: اگر سبک زندگی شهدا را بررسی کنیم، درمی‌یابیم که شهدا برای حفظ ارزش‌ها از بالاترین دارایی و هستی خود گذشتند.

وی با بیان اینکه حرکت در راه شهدا بدون شناخت راه آنان امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: یادواره‌های شهدا زمینه‌ای برای شناخت راه شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری 25 یادواره از ابتدای دهه فجر تاکنون تصریح کرد:‌ استقبال و حضور مردم در این یادواره‌‌ها بی‌نظیر است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های ارزشی باید به شکل مردمی برگزار شود، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا عمدتاً با همت جوانان بسیجی و اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول