اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

یادواره‌های شهدا مفهوم ایثار را آشکار می‌کند

امام جمعه بویین زهرا گفت: برپایی یادواره‌های شهدا در جامعه مفهوم ایثار را برای مردم آشکار می‌کند.

یادواره‌های شهدا مفهوم ایثار را آشکار می‌کند

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در حاشیه یادواره شهدای سگزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: وفاداری به ولایت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی پیام شهدا به نسل حاضر بوده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: اقتدار و سرفرازی جمهوری اسلامی با درایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت همیشه در صحنه تا به امروز ادامه‌دار بوده است و این مهم روز به روز نیز در حال تقویت است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان از صفوف در هم تنیده و فشرده ملت وحشت دارند، تصریح کرد: بی‌تردید حضور ملت همواره مایه عبرتی برای دشمنان و کسانی شد که خیال خام سرنگونی نظام اسلامی را در افکار خویش دارند.

این مسئول ادامه داد: گسترش فضای خدمت باید به طور مستمر در جامعه حاکم شده و مسئولان در هر پست و سمتی به خدمت برای مردم بپردازند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران همواره قدرشناس آرمان‌های بلند معمار فقید جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: مردم ایران با اقتدار اسلامی همواره پاسخ یاوه‌گویان را با مشت‌های گره کرده داده‌اند و طنین شعار مرگ بر آمریکا در هر حماسه از اوج هوشیاری و استکبارستیزی این مردم حکایت دارد.

زرینه حضور میلیونی ملت در راهپیمایی‌ها و عرصه‌های مختلف را ستود و اظهار داشت: مردم با شرکت وحدت‌آفرین خویش نمادی از ولایت‌مداری و پیمان خویش را با آرمان‌های بلند هزاران شهید و جانباز انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و اعلام وفاداری خویش را آشکارتر می‌کنند.

این مسئول، رهبری دینی را اساسی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب‌های دیگر است.

زرینه حضور پرشور و منسجم در یادواره‌های شهدا را از راه‌های تحقق اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل و عمل به منویات مقام معظم رهبری با بصیرت امکان‌پذیر است.

وی ابراز داشت: حفظ انقلاب اسلامی جزو وظایف اصلی ملت عزیز ایران است و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جزو دستاوردهای نظام اسلامی است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: حضور حداکثری در حماسه‌های ملی و مذهبی موجب تقویت امنیت ملی و همبستگی اجتماعی می‌شود و برگزاری باشکوه حماسه پیروزی انقلاب نیز بیانگر روح اقتدار ملت ایران است.

وی ادامه داد: توجه به این مهم و روح همبستگی تقویت روحیه‌ها را مضاعف‌ کرده و بسیار اثرگذار است.

این مسئول با اذعان به اینکه بزرگ‌ترین هدیه انقلاب به مردم رهبری فقیه و جامع‌الشرایط است بر ضرورت اهتمام به امور فرهنگی تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول