اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کارگروه جذب منابع اعتباری اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور:

اعتبار فعالیت‌های قرآنی سال آینده 2 هزار میلیارد ریال است

مسئول کارگروه جذب منابع مالی و اعتباری اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با اشاره به فعالیت‌های قرآنی کشور، گفت: اعتبار فعالیت‌های قرآنی در بودجه سال آینده 2هزار میلیارد ریال است.

اعتبار فعالیت‌های قرآنی سال آینده 2 هزار میلیارد ریال است

بهروز کریم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس سوادکوه با اشاره به اعتبارات قرآنی، اظهار کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی برای تصویب اعتبار قرآنی تلاش قابل تقدیری انجام داده‌اند که انتظار فعالان دینی و قرآنی بر تخصیص کامل آن است.

مسئول کارگروه جذب منابع مالی و اعتباری اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، افزود: اعتبار فعالیت‌های قرآنی در بودجه جدید مبلغ 2 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای توجه به ظرفیت‌های قرآنی با مشخص بودن اعتبار تخصیصی به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ناظر فعالیت‌های قرآنی هماهنگی لازم برای در اختیار قرار دادن اعتبارات قرآنی به اتحادیه قرآنی را انجام دهند و بر روند هزینه اعتبارات نظارت کنند.

کریم‌نژاد بر لزوم تقسیم عادلانه اعتبارات قرآنی در بین فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ناظر بر تقسیم عادلانه بودجه و اعتبارات قرآنی نظارت کنند و بر طبق عملکرد به اختصاص بودجه اقدام کنند.

عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با یادآوری اینکه عدم تجهیز مؤسسات از موانع فعالیت‌های قرآنی است، افزود: برای سال 93 اعتبارات جهت تجهیز مراکز قرآنی اختصاص یابد.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول