اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد

شرکت 85 درصدی دانش‌آموزان کاشانی در طرح ملی حفظ قرآن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از شرکت 85 درصدی دانش آموزان کاشانی در آزمون طرح ملی حفظ قرآن خبر داد.

شرکت 85 درصدی دانش‌آموزان کاشانی در طرح ملی حفظ قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون بزرگ طرح ملی حفظ قرآن همزمان با سراسر کشور در کاشان اظهار داشت: در مجموع  800 نفر در مرحله شفاهی و کتبی این آزمون بزرگ ملی در دارالمؤمنین کاشان به رقابت پرداختند که 70 درصد از این تعداد بانوان و 30 درصد آن آقایان بودند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه 85 درصد از شرکت‌کنندگان کاشانی در این آزمون دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی بودند افزود: بقیه شرکت‌کنندگان از قشر سنی 18 سال به بالا بودند.

به گفته وی، آزمون کتبی نیز با سئوالات فنی در 10 رشته به صورت سراسری و همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح روز جمعه 9 اسفندماه در 10 مرکز مدارس و بقاع متبرکه کاشان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان تصریح کرد: تربیت بیش از 2 هزار و 400 نفر حافظ طی سال‌های 91 و 92 سهم کاشان در طرح ملی تربیت حافظ قرآن در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

آزمون بزرگ طرح ملی حفظ قرآن با حضور بیش از 200 هزار شرکت کننده در 10 رشته و به صورت سراسری و متمرکز در ساعت 9 صبح روز جمعه 9 اسفندماه در 2 هزار و 500 پایگاه اعم از بقاع متبرکه، مساجد و مکان‌های مذهبی و یا در بعضی از مدارس به نام امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول