اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

فعالان قرآنی سرمایه‌های بزرگ مهندسی فرهنگی ایران اسلامی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: فعالان قرآنی و فرهنگی سرمایه‌های بزرگ مهندسی فرهنگی ایران اسلامی هستند.

فعالان قرآنی سرمایه‌های بزرگ مهندسی فرهنگی ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه ضروری است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: یاد خداوند در تمامی لحظات زندگی ما باید ساری و جاری باشد و یاد خداوند طبق فرموده خداوند در قرآن کریم این نسخه شفابخش، آرام‌بخش قلوب است.

اهرمی گفت: این اداره آمادگی خود را برای همکاری با ستاد تسهیلات نوروزی با ایجاد کشیک نوروزی، اسکان مسافران، توزیع اوقات شرعی، هماهنگی اقامه نماز جماعت را اعلام می‌دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ قرآنی بیان کرد: فعالان قرآنی و فرهنگی سرمایه‌های بزرگ مهندسی فرهنگی ایران اسلامی هستند.

اهرمی اظهار داشت: مفهوم مهندسی فرهنگی نخستین بار در سال 1381 توسط رهبر معظم انقلاب در راستای تاکید و تبیین لزوم توجه به فرهنگ و ابعاد ارزش‌های فرهنگی به کار گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: مهندسی فرهنگی، در حقیقت تلاش در راستای تقویت اجزای اصلی فرهنگ اسلامی و ملی کشور و پاسداشت آن در برابر نفوذ و تأثیر فرهنگ مخرب غربی در پرتو چینش مناسب و تعیین جایگاه صحیح تمامی ابعاد و ویژگی‌های فرهنگی جامعه ماست.

وی افزود: فعالان قرآنی و فرهنگی سرمایه‌های بزرگ مهندسی فرهنگی ایران اسلامی هستند و با نقش‌آفرینی در طرح‌های خود جوش و طرح‌های رسمی که در قالب همکاری شکل می‌گیرد که به سمت شکوفایی منتهی می‌شود.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول