اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ارومیه خبر داد

هزینه‌کرد 86 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ارومیه

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه از هزینه‌کرد 86 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

هزینه‌کرد 86 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ارومیه

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اشتغال‌زایی مددجویان همواره از اولویت‌های کاری کمیته امداد ارومیه بوده است و در این راستا اقدامات گوناگونی در ایام مختلف سال انجام داده است.

وی رفع بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند را مستلزم اشتغال و رسیدن به خودکفایی اقتصادی آنان دانست و گفت: تلاش برای توانمندسازی این خانواده‌ها از نکات مهمی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌زاده با اشاره به اجرای یک هزار و 40 طرح خودکفایی در میان مددجویان ارومیه‌ای در طول امسال، گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه‌های لازم برای خودکفایی بسیاری از خانواده‌ها فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه هزینه اجرای این تعداد طرح اشتغال در کمیته امداد استان را افزون بر 86 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: دراین راستا مسئولان بانک‌های عامل نیز در ارائه خدمات مطلوب به کمیته امداد، نهایت همکاری را داشته‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه توانمندسازی و رساندن افراد به خودکفایی از آرمان‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی در خدمت‌رسانی به نیازمندان است، اجرای طرح اشتغال را مهم‌ترین زمینه برای تحقق آن دانست.

انتهای پیام/61006/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول