اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

مسئولیت برگزاری جلسه هتاکی در همدان برعهده صادرکننده مجوز آن است

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه مسئولیت برگزاری جلسه اخیر در همدان بر عهده صادرکننده مجوز آن است، گفت: اگر مسئولان از قبل از محتوای این جلسه خبر داشتند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

مسئولیت برگزاری جلسه هتاکی در همدان برعهده صادرکننده مجوز آن است

سید احمد حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان در رابطه با اظهارات سعید رضوی‌فقیه در همایش اصلاح‌طلبان همدان اظهار داشت: افراط و تندروی از هر شخص و هر جناحی را محکوم می‌کنم چرا که مبنای اسلام اعتدال است.

وی تأکید کرد: نباید اجازه ظهور و بروز افراطی‌گری را به هیچ حزب، جناح و دسته‌ای در جامعه داد زیرا این عوامل عامل بروز تنش و بحران در جامعه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید در خط ولایت و رهبری حرکت کرد، ادامه داد: باید با هتاکان نسبت به نظام و رهبری برخورد قاطع صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجوز صادر شده برای برگزاری جلسه اخیر در همدان بر اساس یک سری اطلاعات و آگاهی‌ها بوده، اذعان داشت: مسئولیت پاسخ‌گویی به این مسائل بر عهده صادرکننده مجوز است.

حسنی‌حلم ادامه داد: اگر مسئولان از قبل از محتوای این جلسه خبر داشتند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

وی با محکومیت اظهارات توهین‌آمیز در این جلسه ابراز داشت: توهین‌کنندگان به مقدسات و نظام باید پاسخ‌گوی مردم و نظام باشند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با ابراز مخالفت خود با هرگونه تندروی افزود: مردم نباید زمینه ظهور و بروز افراطی‌گری را برای هر جناحی مهیا کنند.

وی موضع خود را اعتدال دانست و عنوان کرد: مسئولان دولت باید به هوش باشند و اجازه بروز این‌گونه افراطی‌گری‌ها را به هیچ گروهی ندهد.

انتهای پیام/89029/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول