اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

سران کفر با رسانه به دنبال ایجاد قدرت دروغین هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الامر (عج) استان قزوین گفت: همه تلاش سران کفر این است که قدرت و عظمت دروغین برای خود ایجاد کرده و خود را در دنیا بزرگ جلوه دهند.

سران کفر با رسانه به دنبال ایجاد قدرت دروغین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه و چهارمین یادواره شهدای رسانه استان که به همت روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید از شهدا درس گرفته و آن را در زندگی جاری کنیم.

وی افزود: اصحاب رسانه و به ویژه شهدای رسانه در دروان دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده و حماسه‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام را ثبت و ضبط می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: اصحاب رسانه با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل ثابت کردند در هر جا که به وجودشان نیاز باشد، حضور فعالی دارند.

معبودی با اشاره به ویژگی‌های سران کفر ادامه داد: روحیه استکباری، خصیصه فریب‌کاری و تزویر، ثروت‌اندوزی و ایجاد قدرت اقتصادی، ایجاد قدرت نظامی، ایجاد عوامل نفوذی، تأسیس تشکیلات پیچیده شیطانی و قدرت رسانه‌ای از ویژگی‌های سران کفر است که اصحاب رسانه باید آنها را مد نظر قرار دهند.

وی عنوان کرد: سران کفر در سایه این ویژگی‌ها و ابزاری که در اختیار دارند به دنبال اهداف خود هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سران کفر در سایه قدرت رسانه‌ای سه هدف مهم را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: همه تلاش آنان بر این است که قدرت و عظمت دروغین برای خود ایجاد کرده و خود را در دنیا بزرگ جلوه دهند.

معبودی بیان کرد: رسانه‌های غربی از روزی که تأسیس شده‌اند تلاش می‌کنند، خود را بزرگ و دیگران را خوار و کوچک جلوه دهند.

وی گفت: دومین هدفی که سران کفر در سایه قدرت رسانه دنبال می‌کنند این است که در دل مردم وحشت ایجاد کنند و چنین تصور شود که دنیا بدون وجود آنها قادر به ادامه حیات نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: امام راحل با قیام خود و پیروزی انقلاب توانست این ابهت دروغین را شکسته و به دنیا جرأت ابراز وجود دهد.

معبودی اظهار کرد: سومین هدف سران کفر ترویج فساد و گرفتار کردن اقشار مختلف مردم جامعه به ویژه قشر فعال است.

وی افزود: اگر در گذشته فرعون جوانان را کشته و زنان و دختران را به بردگی می‌برد، امروز سران کفر تلاش می‌کنند در سایه قدرت رسانه نیروی فعال جامعه که قشر جوان و بانوان هستند را از فعالیت باز دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: با ناکار آمدن شدن جوانان و بانوان یک جامعه قطع یقین قشر عظیمی از فعالان آن جامعه که در پیشرفت و تعالی آن سهم زیادی دارند، از چرخه فعالیت حذف می‌شوند.

معبودی افزود: در چنین شرایطی است که نقش رسانه انقلابی و متعهد پررنگ‌تر شده و وظیفه خطیری برعهده آن قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: مقابله با این قدرت پیچیده شیطانی کار راحتی نیست زیرا آنها از هر ابزاری که در اختیار دارند برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند اما برخورد انقلاب به گونه‌ای دیگر است زیرا انقلاب مبتنی بر آموزه‌های دینی بوده و از ضد ارزش‌ها برای رسیدن به اهداف خود بهره نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی موجب شود که قدرتمندتر از گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

معبودی یادآور شد: موفقیت در این است که بتوانیم با قدرت در برابر توطئه‌های رسانه‌های غربی مقابله کرده و پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول