اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

بسیج حقوقدانان مدعی‌الانقلاب است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: همان‌گونه که دادستان مدعی‌العموم است، بسیج حقوقدانان مدعی‌الانقلاب است.

بسیج حقوقدانان مدعی‌الانقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در دیدار با جمعی از اعضای بسیج حقوقدانان استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دیدگاه فعالان بسیج حقوقدانان باید رسالتی باشد نه مأموریتی، زیرا دیدگاه رسالتی محدودیت زمانی و مکانی را حذف می‌کند.

وی افزود: دیدگاه رسالتی به امور موجب می‌شود، هیچ چیزی نتواند مانع پیشرفت فعالیت‌ها شود که مصداق آن انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان با دیدگاه رسالتی در عرصه‌های مختلف انقلاب ورود پیدا کردند و در بسیاری از عرصه‌ها با وجود اینکه اقتضائات مادی مناسب نبود، چون دیدگاه رسالتی بود به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند.

آبنوش ادامه داد: انقلاب اسلامی از جنسی بسیار ارزشمند است، اما ارزشمندی آن با اجناس قیمتی دیگر تفاوت دارد، زیرا انقلاب با وجود ارزشمندی باید در معرض دید عموم باشد تا بتواند پیش رونده و پیش برنده باشد.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد ضربه زدن به آن را دارند و تلاش می‌کنند جلوی پیشرفت‌های روزافزون این انقلاب را بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: بنابراین برای حفظ این انقلاب از گزند دشمنان باید راهکار مناسبی پیدا کرد که بر این اساس امام راحل تشکیل نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های نظام را ابداع کردند.

آبنوش بیان کرد: چون این انقلاب از جنس مردم بوده و این مردم بودند که آن را به پیروزی رساندند، بنابراین محافظان اصلی انقلاب نیز مردم هستند.

وی گفت: دستگاه قضا یکی از ارکان اصلی انقلاب به شمار می‌رود، زیرا جامعه‌ای که در آن عدالت به درستی اجرا نشود، هر چقدر هم ادعا و تئوری خوب داشته باشد، نمی‌تواند به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: بنابراین دشمنان نظام که از این انقلاب ضربه سختی خورده‌اند، همواره سعی دارند آسیب‌پذیرترین جناح نظام را پیدا کرده و به آن ضربه بزنند و به همین دلیل است که بسیج در تمام عرصه‌ها ورود پیدا کرده و آماده حفاظت از نظام است.

آبنوش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دستگاه قضا یکی از ارکان اثرگذار نظام بوده و دشمن نیز به دنبال ضربه زدن به آن است، باید در این عرصه با دقت عمل بیشتری فعالیت شود و بسیج حقوقدانان در این بین می‌تواند کمک زیادی به دستگاه قضا کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان مدعی الانقلاب است، عنوان کرد: بنابراین هرچه که احساس شود ممکن است به انقلاب ضربه‌ای وارد شود می‌تواند ورود پیدا کرده و از وارد آمدن آسیب به بدنه نظام جلوگیری کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به فعالیت حلقه‌های صالحین در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان تصریح کرد: حلقه‌های صالحین با در نظر گرفتن چهار هدف مهم تربیت، بصیرت، مهارت و معرفت در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

آبنوش افزود: فعالیت مطلوب حلقه‌های صالحین می‌تواند بسیاری از مشکلات را شناسایی کرده و در راستای رفع آن معضلات گام بردارد، زیرا در برخی از موارد وجود بوروکراسی‌های اداری مانع رسیدگی به موقع برخی از موارد می‌شود.

در پایان این مراسم از برخی از فعالان حلقه‌های صالحین و بسیج حقوقدانان استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول