اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تأکید کرد

اشاعه برنامه‌‌های فرهنگی در مراکز نظامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مراکز نظامی در خط مقدم مبارزه با دشمن و گروه‌های تروریستی موفق عمل کرده‌اند و باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی نیز نمونه باشد.

اشاعه برنامه‌‌های فرهنگی در مراکز نظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام علی معبودی عصر امروز در بازرسی از مجموعه نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه استان قزوین اظهار داشت: نظارت بر عملکرد هر مجموعه‌ای یک ضرورت است و این نظارت‌ها باید همواره مستمر باشد.

وی افزود: تیپ 82 به عنوان پیشانی سپاه قزوین باید از هر جهت نمونه باشد و تحول فرهنگی و اعتقادی در این مجموعه از وظایف مهمی است که باید با همکاری فرماندهی محقق شود.

معبودی افزود: کارکنان تیپ 82 همواره به عنوان کسانی که در خط مقدم مبارزه با دشمن و گروه‌های تروریستی موفق عمل کرده‌اند باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی نیز بتوانند در برابر توطئه‌های نرم دشمن ایستادگی کنند و این مهم باید به سرعت تقویت شود.

معبودی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای مستعد، کادرسازی، ایجاد فضای لازم برای مشارکت‌های جمعی در مسائل فرهنگی و معنوی، استفاده از ظرفیت‌های فرماندهی برای تعمیق معنویت و تقویت مسائل فرهنگی از مولفه‌هایی است که می‌تواند در راستای تحول فرهنگی در تیپ موثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: کیفی‌سازی برنامه‌های ابلاغی و توجه به محتوای برنامه‌ها نیز همواره به عنوان یک اصل در ماموریت‌ها مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر برنامه‌ای با کیفیت پایین برگزار شود مضراتش بیشتر از محاسنش خواهد بود.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول