اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

نگاه مسئولان استان بوشهر به خارگ باید تغییر کند

فرماندار بوشهر گفت: نگاه مسئولان استان بوشهر به خارگ باید در سایه دولت تدبیر و امید تغییر کند.

نگاه مسئولان استان بوشهر به خارگ باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ابراهیمی ظهر امروز در شورای اداری خارگ اظهار کرد: مطالبات مردم خارگ به حق است و شاید در طول این سال‌ها روی هم انباشته شده است و به اینجا رسیده است که برای حل این مشکلات نیاز به زمان است.

وی افزود: این مردم در طول جنگ تلاش کردند تا هیچگاه صادرات نفت ما قطع نشود و این مدیون شجاعت و مقاومت مردمی است که در بدترین شرایط اینجا ماندند و مقاومت کردند خارگ جزیره‌ای با تمدنی قدیمی است که بیانگر حضور افراد بزرگی در این منطقه بوده است و نباید بگذاریم به قول جلال آل احمد، در یتیم خلیج فارس بماند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: وظیفه ماست به نحوی عمل کنیم که خدمات بیشتری در آن صورت گیرد و نگاه همه به آن باید در سایه دولت تدبیر و امید تغییر پیدا کند و این در سایه تعامل همه مجموعه‌ها امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نظام ما بر اساس رضایت مردم شکل گرفته است، عنوان کرد: نگاه  و تلاش ما هم باید به این سمت باشد و لذا باید به سوی اصلاح گام برداریم تا تلاش‌ها به نتیجه برسد و بر همین اساس نخستین سفر ما به خارگ بود تا مشکلات مردم را بشنویم و سعی ما بر این است که به‌جای اینکه حرف بزنیم، بیشتر عمل کنیم.

ابراهیمی گفت: باید در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، هنری و غیره کار شود و باید بپذیریم که نفت برای خارگ هم مزیت‌هایی به همراه داشته است و هم محدودیت‌هایی، اما در هر حال شاهد آن هستیم که بخش عظیمی از مصوبات بر روی زمین مانده است.

وی اضافه کرد: ابزارهای بسیاری برای رسیدن به هدف مطرح است اما تعامل و همکاری به نحو بهتری کمک خواهد کرد تا این برنامه‌ها اجرایی شود و همه باید مد نظر داشته باشند در این بخش بخشدار تصمیم گیرنده نهایی محسوب می‌شود و هرچند پیگیری شما برای حل مشکلات به جا هست، اما بسیاری از کارها را به ما بسپارید و به نحوی عمل کنید تا فاصله میان شما ایجاد نشود.

فرماندار بوشهر با اشاره به شهرستان عسلویه مبنی بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و نحوه مطلوب پروژه‌ها از آن به عنوان یک نمونه یاد کرد و گفت: ما باید از ظرفیت‌های موجود به عنوان فرصت استفاده کنیم و در خارگ هم باید همچون عسلویه عمل شود و دوستان شورای شهر باید به عنوان یک حلقه وصل بین مردم و مسئولان مطرح باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: ما بین شهرهای شهرستان بوشهر هیچگونه تفاوتی نخواهیم گذاشت و پیگیر همه مسائل و مشکلات موجود خواهیم بود و همه مسئولان باید به دنبال حق مردم باشند تا با تدبیر این مسائل به نتیجه برسد.

انتهای پیام/66006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول