اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ عنوان کرد

تسهیل در فروش بلیط‌های نوروزی شناورهای مسافربری خارگ

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ از تسهیل در فروش بلیط‌های نوروزی شناورهای مسافربری خارگ خبر داد.

تسهیل در فروش بلیط‌های نوروزی شناورهای مسافربری خارگ

ابراهیم زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: در راستای طرح ساماندهی تردد مسافران دریایی به منظور افزایش ضریب ایمنی و بهبود خدمات به مسافران در طول ایام نوروز، که از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، مانور ایمنی و نجات نیز برگزار شد.

وی افزود: طرح ساماندهی که این مانور نیز بخش کوچکی از این طرح بوده است، با شرکت تمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شرکت فلات قاره خارگ، نیروهای دریابانی، اداره بهداشت و درمان جزیره خارگ و مدیریت عملیات عمومی این جزیره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ تصریح کرد: برگزاری این مانور به منظور حفظ آمادگی جهت مقابله با سوانح دریایی و عملیات به موقع در هنگام حوادث دریایی بوده است.

وی با اشاره به تمهیدات اداره بندر و دریانوردی خارگ جهت بهبود خدمات دریایی به مسافران در نوروز اذعان کرد: ما در راستای بهبود شرایط فروش بلیط اقدام به افزایش زمان فروش خواهیم کرد و مدت زمان آن را از 3 ساعت به 6 ساعت افزایش خواهیم داد و علاوه بر این مسافران قادر خواهند بود از چندین روز قبل، و یا در هنگام سفر خود، بلیط روزهای آتی یا برگشت خود را تهیه کنند.

زارع خاطرنشان کرد: بهبود خدمات رفاهی، تجهیزات ایمنی و بهداشتی برای مسافران از جمله اقداماتی ست که صورت خواهد گرفت و بازرسی فنی و ایمنی از شناورها توسط تیم‌های بازرسی ما که تشکیل داده‌ایم صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده نواقص، به صاحبان آن‌ها در خصوص رفع آن تذکر خواهند داد و همچنین تمامی شناورها و قایق‌ها ملزم به تجهیز جلیقه‌های نجات هستند.

وی عنوان کرد: کشتی‌‎های خدماتی که مخصوص جابجایی خدمه هستند نیز آماده شده‌اند و آن‌ها را ملزم به نصب تجهیزات مخصوص کرده‌ایم تا در مواقع لزوم، جابجایی مسافران را انجام دهند و لندینگ کرافت‌ها نیز در صورت تامین تجهیزات ایمنی و بیمه کردن مسافران می‌توانند خودروها را همراه با مسافر جابجا کنند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ تصریح کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است و همچنین همکاری سایر دستگاه‌ها امسال مسافران با امنیت و آسایش بیشتری در ایام تعطیلات نوروزی تردد کنند و البته این نیازمند این است که ادارات به تعهدات خود عمل کرده و تعامل خوبی با ما برقرار کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول