اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خارگ تاکید کرد

لزوم زمینه‌سازی حضور بخش خصوصی برای ارائه خدمات شهری در خارگ

شهردار خارگ گفت: باید شرایط برای حضور بخش خصوصی برای ارائه خدمات شهری خارگ فراهم شود.

لزوم زمینه‌سازی حضور بخش خصوصی برای ارائه خدمات شهری در خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بارگاهی ظهر امروز در شورای اداری خارگ با اشاره به وضعیت نامطلوب ظاهری جزیره خارگ گفت: واقعاً اگر میهمان‌های خارجی و یا داخلی ویژه به این جزیره بیایند، ما در برابر آن‌ها شرمنده خواهیم بود.

وی افزود: هرجا برای گرفتن بودجه رفته‌ایم چوب نفت را بر سر ما زده‌اند بنابراین ما خواستار حق خود از حق آلایندگی‌های جزیره و ارزش افزوده آن هستیم و این در حالی است که کمتر از یک هزارم از درآمدهای حاصله از ارزش افزوده خارگ به خود ما بر می‌گردد و ما نیز از فرماندار بوشهر می‌خواهیم تا تدابیر مناسبی در این زمینه بیاندیشند.

شهردار خارگ تصریح کرد: برای تسهیل در امور اجرایی و خدماتی شهر، باید اجازه دهیم بخش خصوصی ورود پیدا کند و برای این کار باید مشکلات پیش روی آنان مبنی بر تردد و دیگر مشکلات موجود از جمله مشکل سند مالکیت که یکی از اصلی‌ترین مشکلات است، از میان برداشته شود و تدابیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: قریب به چهار ماه از سال، امکان هیچگونه ترددی برای مردم عادی وجود ندارد و همه راه‌های ارتباطی برای خروج آن‌ها از خارگ قطع می‌شود.

بارگاهی عنوان کرد: یک اسکله در بوشهر برای پهلوگیری کشتی‌های خارگ وجود ندارد و این مسئله به عنوان یکی از نیازهای مردم خارگ همیشه مطرح بوده است.

وی افزود: ما امیدواریم حداقل در بخش شهری جزیره، بحث سند مالکیت خارگ حل شود تا با ورود بخش خصوصی شاهد رونق و توسعه شهر خارگ باشیم.

انتهای پیام/66006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول