اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خبر داد

500 زائرسرا و 22 سوئیت در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی آماده پذیرایی از زائران نوروزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از آمادگی 500 زائرسرا و 22 سوئیت در سطح بقاع متبرکه این استان به منظور میزبانی از زائران نوروزی خبر داد.

500 زائرسرا و 22 سوئیت در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی آماده پذیرایی از زائران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی اظهار داشت: از آنجا که تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای حضور زائران در آستان مقدس امامزادگان است ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان خراسان جنوبی با آمادگی کامل در 500 زائرسرا و 22 سوئیت از زائران نوروزی میزبانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تعداد زائر سرا در امامزاده سید ابراهیم رضا(ع) حنبل، مجتمع فرهنگی مذهبی فریزنوک، سید تاج‌الدین علی(ع) ساقی، امامزاده روستای گازار و بی‌بی سیده زهرا(ع) نوزاد در حوزه بیرجند و درمیان آماده شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به زائر سراهای شهرستان خوسف گفت: در این شهرستان 45 زائر سرا در امامزاده شاه سلیمان علی(ع)، 30 زائر سرا در مجتمع فرهنگ مذهبی بلنجیر ، پنج زائر سرا در مجتمع فرهنگی همند و 9 زائر سرا نیز در امامزاده سید ابوالقاسم(ع) نصرآباد در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

گرایلی ادامه داد: در امامزاده محمد بن اصغر هوگند، سید محمد(ع) ساغند، بی‌بی نجمه خاتون مجد بشرویه، امامزاده زید‌النار آفریز، امامزاده روستای کرچ، امامزاده زیدبن موسی(ع)، امامزاده روستای بزن‌آباد، امامزاده روستای اسفشاد، امامزاده روستای ورنجان، امامزاده مسعود(ع) شندان عرب، امامزاده عبد الله(ع) بادامک و امامزادگان حسن و افضل(ع) قومنجان نیز آمادگی برای اسکان مسافران اعلام شده است.

وی با اشاره به امامزادگان سرایان نیز گفت: در این شهرستان نیز زائرسراهای موجود در امامزاده سید کریم‌شاه(ع) کریمو، امامزاده سید مصیب(ع) مصعبی و امامزاده سید ابوالقاسم(ع) قاسم آباد آماده اسکان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از آمادگی کامل زائرسراها در امامزاده سید احمد(ع) مهوید فردوس خبر داد و اذعان داشت: در این شهرستان امامزادگان سید محمد و ابراهیم(ع) و امامزاده روستای امرودکان نیز آماده میزبانی زائران نوروزی است.

گرایلی خاطرنشان کرد: در شهرستان سربیشه‌، نهبندان، زیرکوه، طبس و خضری نیز زائرسراهای موجود در امامزادگان آماده اسکان است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول