اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب شرکت بیمه معلم کشور خبر داد

پرداخت 4.5 میلیارد ریال خسارت به حادثه‌دیدگان برف غرب مازندران

مدیرکل شعب شرکت بیمه معلم کشور گفت: تاکنون حدود 4.5 میلیارد ریال بابت بحران اخیر به واحدهای خسارت‌دیده و تخریب شده منازل مسکونی مردم غرب استان به‌ویژه فرهنگیان فرهیخته منطقه غرامت پرداخت کردند.

پرداخت 4.5 میلیارد ریال خسارت به حادثه‌دیدگان برف غرب مازندران

به گزارش خبرگزای فارس از نوشهر، کامبیز حاجی‌میرآقا صبح امروز در حاشیه ملاقات مردمی با حادثه‌‌دیدگان برف سنگین در غرب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: مدیران ارشد ستادی بیمه معلم کل کشور از آسیب‌دیدگان برف سنگین در این منطقه دلجویی کردند و خسارات وارده به منازل مسکونی آسیب‌دیدگان شهرستان‌های رامسر، تنکابن و نوشهر و چالوس و نور به‌ویژه فرهنگیان فرهیخته آن مناطق را با حضور در منطقه، با نگاه و رویکرد کمک و مساعدت به مردم مازندران پرداخت کردند.

وی افزود: اگر چه بیش از 90 درصد آسیب‌دیدگان بحران اخیر پوشش‌های سنگینی برف را از بیمه معلم خریداری نکرده بودند ولی بیمه معلم به خاطر تعامل خوب و ریشه‌دار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های غرب استان و اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به واحدهای فرهنگیان غرب استان با رویکرد مساعدت و پشتیبانی در مواقع اضطرار و بحران در کنار بیمه‌گذاران فرهیخته فرهنگی و مردم استان می‌ماند تا تسکینی بر آلام زیان‌دیدگان اخیر باشد.

حاجی‌میرآقا بیان داشت: در این ملاقات مردمی، مدیران ارشد بیمه معلم کل کشور تاکنون نزدیک به 4.5 میلیارد ریال بابت بحران اخیر به واحدهای خسارت دیده و تخریب شده منازل مسکونی مردم غرب استان به‌ویژه فرهنگیان فرهیخته منطقه غرامت پرداخت کردند.

مدیرکل بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه معلم کشور نیز نسبت به اهمیت پوشش‌های بیمه‌ای و خرید آن توسط مشتریان اظهار داشت: اگر چه خرید پوشش‌های بیمه‌ای همچون پوشش ضایعات ناشی از برف و باران و پوشش سنگینی برف به ترتیب دو و یک درصد مبلغ حق بیمه را کمی بالا می‌برد که این افزایش در حق بیمه در هنگام وقوع حوادث مبلغ بسیار ناچیزی می‌شود.

محمدرضا محمودی‌حسینی تصریح کرد: خرید پوشش‌های سیل و زلزله و طوفان به ترتیب مبلغ حق بیمه را با 0.2 ، 0.7 و 0.15 افزایش مواجه می‌کند که این میزان افزایش حق بیمه نیز مبلغ بسیار ناچیزی را بر بیمه‌گذار متحمل می‌شود که مردم مازندران با توجه به فراوانی بلایای طبیعی و با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی مازندران نسبت به خرید این پوشش‌ها اقدامات و تمهیدات لازم صورت دهند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای مردم استان به‌ویژه فرهنگیان ارزشی این استان نباشیم.

مدیر بیمه معلم مازندران نیز گفت: با حضور مدیرکل شعب بیمه معلم کل کشور و مدیرکل بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه معلم کشور در منطقه و در کنار مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات ناشی از بحران برف در غرب مازندران امیدهای بسیاری در آسیب‌دیدگان اخیر به‌وجود آمد.

محمدامین سالاریان بیان داشت: بیمه معلم نیز تا آنجایی که بتواند در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به مردم مازندران برای حل مشکلات همواره به عنوان حامی و پشتیبان در کنار بیمه‌گذاران و مشتریان بالفعل خود می‌ماند.

انتهای پیام/86019/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول