اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

اعتبار خسارت‌ برف صومعه‌سرا اختصاص نیافت

فرماندار صومعه‌سرا گفت: تاکنون هیچ اعتباری برای جبران خسارت‌های برف اخیر به صومعه‌سرا اختصاص نیافته است.

اعتبار خسارت‌ برف صومعه‌سرا اختصاص نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، غلامحسین رجبی عصر امروز در جمع اعضای تسهیلات نوروزی در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: زمینه‌های دلنوازی و خوشحالی مسافران نوروزی به صومعه‌سرا باید با همکاری مسئولان شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسترهای شاد برای مسافران نوروزی بستگی به خلاقیت و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا دارد، افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی یک دستورالعمل ابلاغی و اقدامی مهم است.

فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: از اکنون مدیران دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی صومعه‌سرا باید آمادگی لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی را کسب کنند.

وی ساماندهی مدارس اسکان مسافر، گشت‌های محسوس و نامحسوس راهداری، وسایل حمل و نقل عمومی، امداد و نجات جاده‌ای و ... را از موارد مهم و ضروری در ایام سفرهای نوروزی برشمرد.

رجبی اضافه کرد: نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها، بانک‌ها، رستوران‌های بین‌راهی، مراکز خرید، هتل‌ها و مراکز تفریحی صومعه‌سرا نیز در ایام نوروز مهم است.

وی با تأکید بر شناسایی مراکز گردشگرپذیر صومعه‌سرا در ایام نوروز، یادآور شد: توزیع بروشور راهنمای مسافر و استفاده از تابلو یا بنرهای تبلیغاتی در ورودی شهر اقدامی تأثیرگذار در هدایت مسافران و مهمانان نوروزی به اماکن گردشگری صومعه‌سرا است.

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی درست و کارآمد می‌توان مناطق تاریخی و طبیعی حوزه گردشگری صومعه‌سرا را به مسافران معرفی کرد.

وی ورودی هر شهر را پیشانی آن شهر خواند و یادآور شد: ورودی سه شهر صومعه‌سرا، تولم‌شهر و گوراب‌زرمیخ در ایام نوروز باید تمیز و زیبا جلوه دهد.

رجبی با اشاره به خسارت‌های ناشی از برف سنگین در صومعه‌سرا اذعان کرد: تعداد زیادی شهروندان خسارت‌دیده از برف اخیر به بنده مراجعه کردند که نیازمند کمک مدیران صومعه‌سرا هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اعتباری برای جبران خسارت‌های برف اخیر به صومعه‌سرا اختصاص نیافته است، متذکر شد: مدیران صومعه‌سرا مشکلات مردم را به یکدیگر پاس ندهند.

رجبی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های دولتی صومعه‌سرا تا واریز اعتبار مذکور از شهروندان خسارت‌دیده در برف سنگین این شهرستان دلجویی کنند.

انتهای پیام/84003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول