اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خبر داد

اختصاص تنخواه 15 میلیارد تومانی برای جبران خسارت برف در مازندران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر دولت 15 میلیارد تومان برای جبران خسارت بحران برف اخیر در مازندران به صورت تنخواه در اختیار این استان قرار داده است.

اختصاص تنخواه 15 میلیارد تومانی برای جبران خسارت برف در  مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علیرضا یونسی در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان گفت: بیشتر مردم با دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: در واقع این دستگاه‌ها به صورت مستقیم با زندگی مردم سروکار دارند و در کمتر وزارتخانه‌ای این جمع بزرگ را می‌بینیم که می‌توانند با کمک هم به شرکای خود خدمت کنند.

یونسی متذکر شد: البته اگر چنین مجموعه‌ای در بحث فرهنگ نیز ایجاد می‌شد بسیار موثر بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه مسئولیت به صورت امانت در اختیار ما است، افزود: باید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهیم البته مشکلات و حرف‌ها همیشه وجود دارند ولی اگر ما در کارها خدا را در نظر بگیریم و روح عمل‌مان پاک و صادقانه باشد از پس کوه مشکلات بر می‌آییم و خداوند ذره ذره کارهای خوب‌مان را محاسبه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خلأهای مهمی که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد نبود اطلاع‌رسانی مناسب در مقابل زحمات شبانه‌روزی و اقدامات فراوان مسئولان است.

وی ادامه داد: ما امروز پرچمدار فضیلت شهدا هستیم و باید با زیباترین جلوه و صادقانه در حوزه مسئولیت خود اطلاع‌رسانی کنیم و قطعا مردم نیز از اقدامات ما خوشحال خواهند شد.

یونسی با اشاره به اینکه با تدبیر و تفکر بیشتر می‌توانیم خدمات مطلوب‌تری را ارائه کنیم، افزود: مازندران از لحاظ جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی و علمی جزو استان‌های نخست کشور است بنابراین با بهره‌گیری از علم روز همراه با تدبیر و تفکر مناسب می‌توان معیشت مطلوب‌تری برای مردم رقم زد.

وی افزود: باید با استفاده از دانش روز از تمامی ظرفیت‌ها و نعمات خدادادی استان از قبیل دریا، جنگل، کشاورزی و صنعت بالاترین استفاده را البته در جهت رفاه مردم ببریم.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان ما باید روح و فرهنگ بهره‌گیری مناسب از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوان استان را در افکار مردم استان بدمند تا در نهایت به رفاه اجتماعی مناسب برسیم.

وی در پایان افزود: در بحران اخیر خسارت‌های بسیاری به استان وارد شد ولی توانستیم با سرعت آن را کنترل کنیم و در حال حاضر دولت 15 میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار این استان قرار داده است که در حال برنامه‌ریزی و اندیشیدن تدابیر لازم هستیم تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر هستیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول