اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه صنایع بزرگ در چهارمحال و بختیاری راهکار دستیابی به توسعه پایدار است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل، نیمه فعال و توسعه صنایع بزرگ در استان یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار است.

توسعه صنایع بزرگ در چهارمحال و بختیاری راهکار دستیابی به توسعه پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی امشب در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی زیربنایی در استان، اظهار کرد: برای رونق سرمایه‌گذاری و رسیدن به توسعه پایدار و همه‌جانبه در استان باید سرمایه‌گذاران را بیشتر حمایت کرد.

وی افزود: شناسایی راهکارهای لازم برای رونق سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری به صورت اولویت‌دار دنبال و اجرایی می‌شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان ممکن صادر کنند، گفت: کنار گذاشتن برخی تنگ‌نظری‌ها در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال و توسعه صنایع بزرگ در استان را یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار اعلام و تصریح کرد: در این صورت نرخ بیکاری کاهش، آمار اشتغال افزایش و وضعیت معیشتی خانوارها در استان رونق می‌یابد.

وی در پایان با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی در استان خاطرنشان کرد: در صورت آمادگی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، نیمه‌دولتی و یا دولتی برای انجام مطالعات جامع منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری، در ازای انجام مطالعات به آنان زمین رایگان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/68003/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول