اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در گفت‌وگو با فارس:

مدیران متعهد لازمه رسیدن کردستان به توسعه پایدار است

رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: رسیدن کردستان به رشد اقتصادی، توسعه استان و در نهایت رضایت مردم نیاز به مدیران متخصص، متعهد و کارآمد دارد.

مدیران متعهد لازمه رسیدن کردستان به توسعه پایدار است

حامد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان درخصوص تغییر فرمانداران شهرستان‌های دهگلان و بیجار اظهار داشت: هر دولتی که سر کار می‌آید، فقط سعی و تلاش بر این بوده است که برای رسیدن به اهداف خود و اجرای برنامه‌های مورد نظر از مدیران و مسئولان اجرایی هم‌فکر در جریان سیاسی خود استفاده کند.

به گفته وی، تغییر عده‌ای در جریان سیاسی کشور همچون تغییر فرمانداران، با روی کار آمدن دولت جدید امری طبیعی است.

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تغییر استانداران کشور، تغییر فرمانداران به عنوان مدیران میانی رویه‌ای طبیعی دارد.

وی افزود: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان از تغییر فرمانداران دهگلان و بیجار باخبر بودم.

وی با ابراز تاسف از تاخیر در معرفی استاندار دولت تدبیر و امید در کردستان، اظهار امیدواری کرد: در راستای رسیدن به رشد اقتصادی، توسعه استان و در نهایت رضایت مردم از مدیران متخصص، متعهد و کارآمد استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: در این راستا مجمع نمایندگان کردستان حاضر به هر گونه همکاری با دولت در سطح ملی و منطقه‌ای خواهند بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: قطعا با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجمع نمایندگان استان هم فرمانداران مناسبی را برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهرستان‌ها پیشنهاد خواهند داد.

انتهای پیام/79019/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول