اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و دوم جام آزادگان صورت گرفت

هفته خوش‌یمن فوتبال برای همدانی‌ها

هفته بیست و دوم جام آزادگان برای همدانی‌ها خوش‌یمن شد و هر دو نماینده فوتبال استان موفق شدند با شکست رقبای خود به بقا در لیگ دسته یک امیدوار شوند.

هفته خوش‌یمن فوتبال برای همدانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با انجام چند بازی در نقاط مختلف کشور پیگیری شد که نمایندگان فوتبال همدان در همدان و دورود به میدان رفتند که منتهی به کسب هر سه امتیاز بازی‌های خود شدند.

در همدان و در ورزشگاه شهدای قدس، پاسی‌ها موفق شدند با حمایت هواداران خود که بعد از هفته‌ها تعداد آنها افزایش چشم‌گیری داشت برابر تیم همسایه جدولی خود، البدر بندرکنگ به برتری برسند تا روزنه امیدی برای بقا در لیگ دسته یک داشته باشند.

پاسی‌ها در این بازی با ترکیب جدیدتری نسبت به بازی‌های قبلی ظاهر شدند که در نهایت موفق شدند با تک‌گل دقیقه 23 مجتبی محبوب‌مجاز به سه امتیاز شیرین این بازی مهم دست یابند.

حضور محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در این بازی که ریاست هیئت مدیره باشگاه پاس را برعهده دارد بر ایجاد انگیزه شاگردان محسن عاشوری افزوده بود که در نهایت سبزپوشان بعد از هفته‌ها ناکامی رنگ برد را به خود دیدند.

با کسب این سه امتیاز پاسی‌ها تا پایان هفته بیست و دوم 22 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل بدتر در رده یازدهم جدول گروه خود قرار گرفتند.

در چارچوب هفته بیست و سوم جام آزادگان پاسی‌ها روز جمعه 16 اسفند از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی نفت به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

دیگر نماینده فوتبال همدان تیم الوند که این تیم مثل پاس خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کرد امروز دست به کار بزرگی زد و برابر تیم گهردورود به برتری رسید.

در این مسابقه که پرگل به پایان رسید سهم شاگردان عبدالرحیم خرمزی سه گل بود و سهم تیم میزبان دو گل؛ تا در نهایت به برتری سه بر دو به سود الوندی‌ها به پایان برسد.

در این بازی میلاد احمدی، مرتضی عزیزمحمدی و مجتبی انصافی برای الوندی‌ها گلزنی کردند.

با کسب این پیروزی و سه امتیاز ارزشمند تیم فوتبال الوند 21 امتیازی شد و مثل تیم پاس به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به رقبا در جدول تغییر نداشت و هنوز در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده است.

الوندی‌ها در هفته بیست و سوم باید در همدان از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی کنند که این مسابقه حساس و جذاب روز جمعه 16 اسفند از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول