اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته 22 جام آزادگان برای همدانی‌ها خوش‌یمن شد

برتری پاس و الوند برابر حریفان تا پایان نیمه نخست

نمایندگان فوتبال همدان بعد از چند هفته ناکامی موفق شدند برابر رقبای خود به برتری برسند.

برتری پاس و الوند برابر حریفان تا پایان نیمه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام چند بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در این هفته نمایندگان استان موفق شدند تا نیمه نخست مسابقات خود به برتری برسند.

تیم فوتبال پاس که در همدان از تیم البدر بندرکنگ پذیرایی می‌کند امروز با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شده تا پایان نیمه نخست به برتری برسد.

در این بازی محسن عاشوری با انجام چند تغییر اساسی در ترکیب خود موفق شده نبض بازی را در نیمه نخست در دست بگیرد و با تک‌گل دقیقه 23 مجتبی محبوب‌مجاز برابر حریف بندری خود به دنبال کسب سه امتیاز شیرین این بازی باشد.

در صورتی که این نتیجه تا پایان بازی تغییری نکند و مسابقه با پیروزی سبزپوشان به پایان برسد پاسی‌ها از منطقه خطر سقوط موقتاً دور خواهند شد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته بیست و یکم تیم فوتبال پاس همدان با کسب 19 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته و در مقابل تیم البدر بندرکنگ با همین امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه یازدهم جا خوش کرده است.

تیم الوند دیگر نماینده فوتبال همدان که به لرستان و شهر دورود سفر کرده است بازی سختی را مقابل تیم گهر دارد که در پایان نیمه نخست هم الوندی‌ها موفق به برتری برابر میزبان خود شدند.

عبدالرحیم خرمزی سرمربی جدید الوندی‌ها هم در این بازی بدون هادی زرین‌ساعد و رضا حاتمی را به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم‌شان نیستند به مصاف حریف خود رفته که تا پایان نیمه نخست به برتری دو بر یک دست پیدا کردند.

میلاد احمدی و مرتضی عزیزمحمدی گل‌های الوند را تا پایان نیمه به ثمر رساندند.

تا پایان هفته بیست و یکم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با کسب 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم گهر دورود یکی از گزینه اصلی سقوط از این گروه با کسب تنها 12 امتیاز آخرین تیم گروه است.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول