اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی ارومیه خبر داد

اجرای طرح سلامت ویژه مددجویان بهزیستی در ارومیه

رئیس اداره بهزیستی ارومیه گفت: طرح‌های مرتبط با سلامت جسمی و روانی برای خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی ارومیه اجرا می‌شود.

اجرای طرح سلامت ویژه مددجویان بهزیستی در ارومیه

سعید فریور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح‌های مرتبط با سلامت جسمی و روانی برای خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی ارومیه اجرا می‌شود، که نتایج و برکات زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح غربالگری سلامت جسم و بررسی بیماری‌های کبدی از جمله این طرح‌ها قلمداد می‌شود، اضافه کرد: اخیرا 110 نفر از مددجویان به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی معرفی شده‌اند.

فریور با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای معافیت پسران خانواده‌ از نظام وظیفه از اقدامات دیگر این مجموعه به شمار می‌رود، بیان کرد: مطابق مصوبات حوزه نظام وظیفه در این زمینه گام برداشته می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی ارومیه با اشاره به اینکه در یک سال اخیر 20 نفر از فرزندان خانواده‌های زیرپوشش مشمول طرح معافیت از خدمت زیر پرچم شدند،خاطر نشان کرد: وجود چنین قوانینی برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر است.

وی به فعالیت دفتر امور آسیب بهزیستی ارومیه اشاره کرد و گفت: مرکز ساماندهی کودکان خیابانی، مرکز مداخله در بحران، خانه سلامت، مرکز کاهش طلاق، خط تلفن 123 و خودرو سیار 123 همواره در خدمت خانواده‌ها است.

انتهای پیام/61002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول