اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته صورت گرفت

کشته و مجروح‌شدن 28 نفر در جاده‌های خراسان‌جنوبی

فرمانده پلیس‌راه خراسان‌جنوبی گفت: در هفته گذشته 28 نفر در جاده‌های استان کشته و مجروح شدند.

کشته و مجروح‌شدن 28 نفر در جاده‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا امینی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در هفته گذشته 19 فقره تصادف در جاده‌های خراسان‌جنوبی رخ داده است.

وی با اشاره به تصادفات هفته گذشته استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از این تعداد دو فقره منجر به فوت، 10 فقره منجر به جرح و هفت فقره منجر به خسارت شده است.

فرمانده پلیس راه خراسان‌جنوبی اذعان داشت: در تصادفات هفته گذشته استان دو نفر فوت و 26 نفر مجروح شدند.

امینی با بیان این‌که 42 درصد تصادفات هفته گذشته استان در جاده‌های اصلی اتفاق افتاده است، ادامه داد: همچنین 33 درصد تصادفات در جاده‌های فرعی استان رخ داده است.

وی با بیان این‌که 25 درصد تصادفات هفته گذشته استان در جاده‌های روستایی رخ داده است، یادآور شد: میزان 42 درصد از تصادفات این هفته به شکل واژگونی بوده است.

این مقام مسئول با بیان این‌که عدم توجه به جلو با 33 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم به نسبت مساوی هر کدام با 25 درصد و انحراف به چپ با هشت درصد مهمترین علل تصادفات هفته گذشته بوده است، افزود: انواع سواری‌ها با 83 درصد و موتورسیکلت‌ها با هشت درصد مهمترین وسایل نقلیه مقصر در تصادفات هفته گذشته بوده است.

امینی از کاربران جاده‌ای خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی از هر عملی که سبب سلب توجه آنها از جلو شود خودداری کنند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول