اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مالیاتی اتاق اصفهان:

نمایندگان اتاق اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی افزایش می‌یابد

عضو هیئت نمایندگان و مسئول کمیته مالیاتی اتاق اصفهان گفت: تعداد نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی استان از 14 نفر به 36 نفر افزایش می‌یابد.

نمایندگان اتاق اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان، محمدرضا رجالی در سی و دومین جلسه کمیته مالیاتی اتاق اصفهان گفت: در حال حاضر 23 هیئت حل اختلاف مالیاتی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی از اطلاع‌رسانی اتاق به شرکت‌های حقوقی جهت معرفی نمایندگان پیشنهادی جهت حضور در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی خبر داد و عنوان کرد: مدیران مالی و کارشناسان مالیاتی شرکت‌های عضو اتاق اصفهان می‌توانند تا پایان اسفندماه نسبت به نام‌نویسی جهت حضور در هیئت‌های حل اختلاف اقدام کنند.

عضو هیئت نمایندگان و مسئول کمیته مالیاتی اتاق اصفهان نقش نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی را مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: در ابتدای سال آینده کمیته انتخاب اتاق اصفهان براساس توانمندی و تسلط کارشناسان مالی نسبت به قوانین و بخش‌نامه‌های مالیاتی 36 نفر را به سازمان امور مالیاتی جهت حضور در هیئت‌ها معرفی می‌کنند.

رجالی تاکید کرد: کمیته مالیاتی اتاق با تمام توان تلاش می‌کند که مشکلات و معضلات فعالان اقتصادی استان در موضوع امور مالیاتی حل و فصل شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان از طرح فرهنگ‌سازی اقتصادی و مالی کودکان و نوجوانان اصفهانی توسط اتاق خبر داد و گفت: طی این طرح، دانش‌آموزان مقاطع دبستان و متوسطه به اتاق دعوت می‌شوند و با فعالیت‌های اتاق آشنا و در کارگاه‌های آموزشی تجارت و بازرگانی شرکت می‌کنند.

همچنین رجالی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات موجود در خصوص گردشگری و صنعت توریسم در کشور عنوان کرد: ایران و به خصوص استان اصفهان پتانسیل‌های بسیار زیادی در خصوص صنعت توریسم دارد که هنوز نتوانسته‌ایم از آن‌ها به نحو شایسته بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/2301/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول