اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

ایثار شهدا نشأت گرفته از رهبری امام بود

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار شهدا نشأت گرفته از رهبری امام راحل بود.

ایثار شهدا نشأت گرفته از رهبری امام بود

روح‌الله عباسپور در حاشیه یادواره شهدای سگزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه شهدا مایه فخر و اقتدار ملت هستند، اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خویش برابر دشمن متجاوز و گذشت و ایثار به مراتب کمال و عرفان الهی دست یافته و در جامعه امروز نیز امامزادگان عشق و ایثار لقب گرفتند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی استقرار حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه است که این مهم با رشادت شهدا و جانبازان به دست آمده است.

وی عنوان کرد: تا هنگامی که ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و نه عقب و نه جلوتر از ایشان حرکت کنیم، کشور به سلامت به سر می‎برد و از طوفان‎های سهمگین نجات پیدا می‎کند.

این مسئول به درایت امام خمینی (ره) در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل نه اسلحه و قدرت نظامی داشت و نه به تفکر و اقدامات خصمانه و نظامی اعتقادی داشت، بلکه با دست خالی انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید.

عباسپور ابراز داشت: امام خمینی (ره) برای اراده مردم و حضور آنها در سرنوشت کشور اهمیت بسیاری قائل بود، حرف آنان را اصل می‎دانست و بر مردم‎سالاری دینی به عنوان یکی از اصول اساسی انقلاب و دستاورد بزرگ آن تأکید بسیار داشت.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در یادواره بزرگ شهدای سگزآباد ادامه داد: در طول دوره‌های گذشته از انقلاب اتحاد همواره وجه تمایز ملت بوده که این امر نشان از ولایت‌مداری و استمرار حاکمیت «الله» در جمهوری اسلامی ایران دارد.

این مسئول با مرور خاطرات دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هدایت‌های امام راحل عامل پیروزی و صعود ملت به سوی آرمان‌های والا و انقلابی بوده است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس با بیان اینکه تلاش دشمنان به براندازی جمهوری اسلامی معطوف شده است، افزود: شاهد هستیم که در دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان خداجو و مبارزه با دست‌های خالی اما با ایمان برابر سربازان بعثی ایستادگی کرده و سرانجام از میهن اسلامی حفاظت کردند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی در تمام عرصه‎ها عزت‌مند و سربلند است؛ بر همین اساس باید تلاش کنیم تا حکومت اسلامی جهانی را تشکیل دهیم و همواره در این مسیر گام برداریم.

عباسپور با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب با رهبری بی‎نظیر امام خمینی (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: تمام پیامبران آمدند تا احکام اسلامی را در جهان پیاده کنند، امام راحل نیز با تأسی از آنها هدف خود را اجرای احکام اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه امام راحل با قدرت برتر معنویت این انقلاب را پیش برد و نظام جمهوری اسلامی را مستقر کرد، افزود: باید تلاش کرد تا برای بالندگی و اقتدار نظام اسلامی روزبه روز تلاش کرد و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور در مراسم های دینی و مذهبی را مشت محکمی بر دهان سران استکبار و یاوه‌گویان دانست و عنوان کرد: ملت عزیز ما همواره ثابت کرده‌اند که برای سرافرازی و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همواره به آرمان‌های امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و نمی‌گذارند به نظام و مملکتشان آسیبی وارد شود اذعان داشت: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی در سال جاری عشق و مودت خود را نسبت به رهبری و نظام ثابت کرده‌اند و در هر زمان نیز با آرمان‌های والای نظام تجدید میثاق می کنند.

انتهای پیام/77005/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول