اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد

آغاز به‌کار نخستین اتوبوس - آمبولانس نوروزی در اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، نخستین اتوبوس - آمبولانس شهرستان آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار نخستین اتوبوس - آمبولانس نوروزی در اندیمشک

احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، نخستین اتوبوس آمبولانس شهرستان آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این اتوبوس آمبولانس دارای 12 تخت بوده و ارزش تجهیزات نصب شده بر روی آن بالغ بر 10 میلیارد ریال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: اندیمشک چهارمین شهر استان بوده که این اتوبوس به آن واگذار شده و این امر مطمئناً با همت مسئولان شهرستان و خوزستانی محقق شده است.

این مسئول ادامه داد: امکانات نصب شده در این وسیله مناسب هستند و در مواقع ضروری می‌توان در آن عمل جراحی نیز انجام داد که این امر به بحث درمان به موقع مصدومان کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: قرار داشتن این شهرستان در ورودی استان و حجم بالای تردد وسایل نقلیه و حادثه‌خیز بودن از دلایل قرار گرفتن این وسیله در اندیمشک است.

وی ابراز داشت: تنها بیمارستان این شهرستان دارای 124 تخت است که ما توانسته‌ایم این تخت‌ها را به 145 تخت برسانیم و این روند برای خدمت رسانی به مردم بسیار موثر خواهد بود.

مجیدی خاطرنشان کرد: برنامه داریم که در سال آینده این تخت ها را به 210 تخت افزایش دهیم ضمن اینکه تجهیزات و امکانات این بیمارستان نیز نیاز به توسعه و تجهیز دارد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد نوروز 93 تعطیلاتی بی‌خطر برای همه مسافران و شهروندان باشد و خدمات تدارک دیده شده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز مورد رضایت عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/72001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول