اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال کشور

صبای قم برابر سنگ آهن بافق یزد صف‌آرایی می‌کند

تیم هندبال صبای قم در دیداری از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر سنگ آهن بافق یزد صف‌آرایی خواهد کرد.

صبای قم برابر سنگ آهن بافق یزد صف‌آرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ هندبال کشور دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از پنج‌شنبه هفته جاری یعنی 15 اسفند ماه آغاز شد و یکی از حساس‌ترین دیدارها در قم به انجام می‌رسد.

در بازی‌هایی که از روز نخست هفته پانزدهم پیکارهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های برتر کشور به انجام خواهد رسید، تیم هندبال صبای قم در خانه خود برابر تیم سنگ آهن بافق یزد به میدان خواهد رفت تا بلکه نخستین پیروزی خانگی این فصل لیگ برتر هندبال را دشت کند.

صبای قم در هفته اول از دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با قرعه استراحت روبه‌رو شد و به میدان نرفت اما در هفته دوم از نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم نیروی زمینی تهران همسایه خود در جدول رده‌بندی بود که در پایان با تساوی 22 بر 22 برابر این تیم متوقف شد.

همچنین هندبالیست‌های صبای قم در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم مس کرمان به میدان رفتند و در حالی که بازی خوب و نمایشی قابل قبول را ارائه کردند در نهایت 30 بر 29 شکست خوردند.

تیم هندبال مردان صبای قم در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از 10 مسابقه در 8 بازی شکست خورده بود و در نیم‌فصل دوم نیز نخستین باخت را برابر تیم مس کرمان پذیرفت تا بدین ترتیب با 9 باخت، یک پیروزی و 2 تساوی همچنان در مکان نهم جدول رده‌بندی باقی بماند.

شکستی که تیم هندبال صبای قم در روز نخست دیدارهای هفته 14 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم مس کرمان متحمل شد در واقع نهمین باخت این تیم در 12 مسابقه انجام شده از فصل جاری لیگ برتر هندبال کشور به شمار می‌رود.

صبای قم در این فصل تنها یک بار برابر تیم هندبال نیروی زمینی تهران به برتری دست یافته است و در برابر همین تیم در دیدار برگشت و تیم هندبال پارس فلاورجان که از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور کنار گذاشته شد، به دو تساوی نائل شده است تا از 12 مسابقه چهار امتیاز داشته باشد.

دیدار صبای قم و سنگ آهن بافق یزد از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز پنج‌شنبه 15 اسفند ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول