اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

تیم هندبال کاسپین قزوین به مصاف نیک‌اندیش اصفهان می‌رود

در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال کاسپین قزوین به مصاف تیم نیک‌اندیش اصفهان می‌رود.

تیم هندبال کاسپین قزوین به مصاف نیک‌اندیش اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال کاسپین قزوین از ساعت 16 امروز در سالن شهید بابایی قزوین از تیم هندبال نیک‌اندیش اصفهان پذیرایی می‌کند.

این بازی در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که بدون شک تیم هندبال کاسپین قزوین در این بازی برای جدا شدن از جمع تیم‌های انتهایی جدول چاره‌ای جز پیروزی مقابل میهمان خود نخواهد داشت.

بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین که نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را با به دست آوردن 9 شکست و تنها کسب یک پیروزی پشت سر گذاشته‌اند به خوبی می‌دانند که برد مقابل تیم نیک‌اندیش می‌تواند برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور چاره‌گشا باشد.

اما وضعیت دو تیم هندبال کاسپین قزوین و نیک‌اندیش اصفهان به لحاظ موقعیت در جدول رده‌بندی هیچ گونه شباهتی به یکدیگر ندارد، به نحوی که تیم هندبال کاسپین قزوین با کسب دو امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است، اما نماینده اصفهان با به دست آوردن هفت پیروزی و پنج شکست و کسب 14 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

تیم هندبال نیک‌اندیش اصفهان در حال حاضر با زدن 296 گل زده در مقابل 277 گل خورده از تفاضل گل مثبت 14 بهره می‌برد، اما در مقابل تیم هندبال کاسپین قزوین با به ثمر رساندن 269 گل زده در مقابل 348 گل خورده دارای تفاضل گل منهای 79 است.

اما رسول باقری دبیر هیئت هندبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین در بازی مقابل تیم شهرداری نیک‌اندیش اصفهان به شدت به پیروزی نیاز دارد، اظهار کرد: یقینا پیروزی تیم کاسپین می‌تواند روحیه از دست رفته بازیکنان را برطرف و آرامش را به تیم کاسپین بازگرداند.

وی با بیان اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین در طول این فصل به ویژه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد، افزود: در این موقعیت بازیکنان و کادر فنی این تیم باید با همدلی و انسجام لازم به دنبال این باشند که نتایج ضعیف دور رفت خود را جبران و با گرفتن امتیازهای لازم باقیمانده تا پایان فصل خود را در جمع تیم‌های لیگ برتری ابقا کنند.

باقری عنوان کرد: تیم هندبال کاسپین قزوین در بازی هفته نخست خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بازی زیبایی را از خود مقابل تیم قدرتمند ثامن‌الحجج مشهد به نمایش گذاشت و در پایان با نتیجه 27 بر 20 مقابل این تیم قدرتمند تن به شکست داد.

مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور 11 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول