اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال

هندبالیست‌های صبای قم نهمین شکست را تجربه کردند

تیم هندبال صبای قم در نخستین بازی خارج از خانه خود از دور برگشت پیکارهای لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از تیم مس کرمان شکست خورد.

هندبالیست‌های صبای قم نهمین شکست را تجربه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور وارد هفته سوم خود شد و طی آن تیم‌هایی که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند موفق به شکست حریفان خود شدند.

در این بین در یکی از دیدارهای مهم هفته چهاردهم، تیم هندبال صبای قم که در این فصل به رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور صعود کرده در دیداری خارج از خانه میهمان تیم هندبال صنعت مس کرمان بود و در پایان بازی را به میهمان خود واگذار کرد.

این نخستین بازی خارج از خانه شاگردان امیرحسین صفوی در لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دور برگشت است که طی آن صبای قم در حضور تماشاگران کرمانی حریف تیم مس کرمان بود و سرانجام با اختلاف تنها یک گل شکست را پذیرفت.

این دیدار در حالی در سالن اختصاصی تیم هندبال مس کرمان برگزار شد که تیم هندبال صبای قم بارها شانس این را داشت که از حریف پیش بیفتد، اما هر بار موقعیت‌های گل فراوانی را از دست داد تا در نهایت 30 بر 29 مغلوب میزبان میانه جدولی خود شود.

هندبالیست‌های صبای قم در این بازی با انگیزه بالایی که از تساوی هفته گذشته در مقابل تیم هندبال نیروی زمینی داشتند، برابر تیم هندبال مس کرمان صف آرایی کردند و دوست داشتند در خانه حریف و در حضور تماشاگران و هندبال دوستان کرمانی پیروزی را از آن خود کنند؛ اما این اتفاق رخ نداد.

صبای قم با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کرد، ولی به دلیل این که بارها در مقابل دروازه تیم هندبال مس کرمان موقعیت‌های گلزنی را به هدر داد در نیمه نخست این دیدار نیز مغلوب تیم مهمان شد و بازنده به رختکن رفت تا برای نیمه دوم به فکر چاره باشد.

در نیمه دوم، هندبالیست‌های صبای قم بهتر از مس کرمان شروع کردند و با گشودن دروازه این تیم، حتی اختلاف را به یک گل نیز کاهش دادند، اما در جریان این بازی چندین موقعیت گل توسط بازیکنان تیم هندبال صبای قم از دست رفت تا بدین ترتیب صبا در پایان با اختلاف یک گل این دیدار خارج از خانه را به مس کرمان واگذار کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور صبای قم از 12 بازی چهار امتیاز دارد و در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال ایستاده است و این تیم باید در هفته آینده در دیداری خانگی در سالن شهید حیدریان قم به مصاف سنگ آهن بافق یزد برود.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول