اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نیمروز خبر داد

اهدای 675 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد نیمروز

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نیمروز گفت: 45 سری جهیزیه به مبلغ 675 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد نیمروز اهدا شد.

اهدای 675 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد نیمروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهار داشت: این جهیزیه‌ها در یک ماهه گذشته به ارزش 675 میلیون ریال تامین و توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیمروز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سقف سرانه هر نوعروس 15 میلیون ریال بود، که جهیزیه آن تامین و اهدا شد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های کمیته امداد در راستای حل مسائل و مشکل‌های و رفع نیازمندی‌های مددجویان زیر پوشش با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار صورت می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در دین مبین اسلام محبوب‌ترین کارها فراهم کردن زمینه ازدواج و کمک مالی برای تشکیل زندگی مشترک زوج‌های جوان است که این نهاد تاکنون با همکاری موسسات افراد خیر خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف خود ارائه کرده است.

شهرکی با تاکید بر امر فرهنگ سازی ازدواج در جامعه افزود: جدای از هزینه‌های سنگین ازدواج، آیین‌های غلط و بی اساس در میان برخی از خانواده‌ها راه را برای ازدواج به موقع برخی از جوانان سد کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نیمروز اذعان داشت: این نهاد در راستای عمل به رهنمودهای ائمه و بزرگان دین و بر حسب وظایف و اهداف تعریف شده، شرایط ازدواج آسان برای جوانان را فراهم می‌آورد که توزیع این جهیزیه‌ها خود گواهی بر این ادعا است.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول