اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی:

1845 زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه هستند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون یک هزار و 845 زوج جوان و محروم تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت جهیزیه هستند.

1845 زوج جوان در انتظار دریافت جهیزیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، محمدعلی اکبریانی اظهار کرد: قطعاً با همکاری و مشارکت خیران در امر خیر و نیکو زمینه ازدواج جوانان نیازمند فراهم شده و موجب تشویق جوانان به انجام این امر خداپسندانه می‌شود.

وی افزود: مشارکت خیران و نیکوکاران در تأمین جهیزیه جوانان نیازمند، باعث افزایش زمینه‌های ازدواج جوانان و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌گردد.

اکبریانی با اشاره به اینکه توانمندسازی محرومان و تحکیم بنیان خانواده از اصول اولیه امدادرسانی در این نهاد مقدس است، از مشارکت خیران در قالب مجامع مختلف محسنین و مراکز نیکوکاری برای تأمین نیاز محرومان و از جمله هزینه جهیزیه تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به آموزش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حقوقی که توسط این نهاد مقدس در دوره‌های قبل و حین و بعد از ازدواج برای زوج‌های جوان ارائه می‌شود و همچنین با مشاوره‌های صورت گرفته توسط مشاوران خانواده، خوشبختانه شاهد کم‌ترین میزان طلاق در میان زوج‌های تحت حمایت بوده و این رقم در مقایسه با میانگین کشوری و استانی قابل توجه است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: طی 10 ماه امسال 871 سری کمک هزینه ازدواج از محل اعتبارت سفر مقام معظم رهبری و اعتبارت امداد و کمک خیران و نیکوکاران پرداخت شده است که امید است با کمک‌های مردمی شاهد تأمین جهیزیه و آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان و نیازمند در نوبت دریافت باشیم.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول