اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خبر داد

حضور 235 نفر در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن صومعه‌سرا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا از برگزاری مرحله دوم آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان با حضور 235 نفر خبر داد.

حضور 235 نفر در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن صومعه‌سرا

عزیز خادم‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن این شهرستان اظهار کرد: در مرحله دوم این طرح 235 نفر شرکت کردند.

وی افزود: مرحله دوم آزمون کتبی در بقعه متبرکه «آقا مهدی آقا» صومعه‌سرا با وجود شدت بارندگی در فضای معنوی با حضور قرآن‌آموزان و حافظان قرآن برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: سال گذشته 185 نفر در این طرح شرکت کردند که در نهایت نفرات برتر موفق به دریافت گواهینامه پایان طرح و دوره شدند.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب خواندن و فهمیدن و عمل کردن است، گفت: قرآن کوثر شیرین و حیات‌بخش و کتاب آگاهی، شعور، عرفان، حکمت و حکومت است.

خادم‌شریف، تصریح کرد: این کتاب الهی دربر دارنده آیین‌نامه زندگی و تراز زیستن و منشور هدایت جامعه و سعادت انسان‌ها است. 

وی تلاوت قرآن را موجب روشنی دل‌ها دانست و خاطرنشان کرد: باید معانی و مفاهیم قرآنی را فهمید تا اندیشه از پرتو آن بارور شود.

این مسئول عمل به آموزهای ارزشمند قرآن را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انسان با عمل به دستورات الهی از لبه پرتگاه به اوج هدایت می‌رسد.

انتهای پیام/84003/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول