اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت و درمان آستارا خبر داد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در آستارا

رئیس اداره بهداشت و درمان آستارا از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرید عبدل‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: همایش بیماری‌های رفتاری آستارا در روز 21 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

وی برگزاری این همایش را برای کار کارشناسی و مقابله با بیماری‌های رفتاری از جمله ایدز و هپاتیت در شهرستان مرزی بندر آستارا عنوان کرد و با اشاره به فعالیت بازرسان این شبکه در طول ایام تعطیلات نوروز، تصریح کرد: بازرسان شبانه‌روز و در آغاز سال نو به بازرسی و نظارت خود ادامه می‌دهند.

وی از مردم شهرستان‌های آستارا و لوندویل خواست تا هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن تجاری و صنفی را به بازرسان این اداره گزارش کنند.

عبدل‌پور درباره آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در آستارا تصریح کرد: این طرح با هدف تامین سلامت شهروندان و مسافران در ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح بسیج سلامت تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و مهمان‌سراهای بین‌راهی در این طرح مورد بازرسی و نظارت بازرسان واحد بهداشت محیط قرار می‌گیرند.

این مسئول توجه به تاریخ تولید و انقضا، اطمینان از سالم و فاسد بودن مواد غذایی را از جمله نکاتی دانست که قبل از خرید باید مورد توجه توسط مشتریان قرار گیرد.

وی از آمادگی اورژانس 115 در منطقه حیران، شهر لوندویل و آستارا در نوروز 93 خبر داد و یادآور شد: هفت داروخانه آستارا و دو داروخانه لوندویل نیز در نوروز 93 آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول