اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان:

توسعه بخش معدن زنجان توسعه اقتصاد را در برخواهد داشت

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: توسعه بخش معدن زنجان توسعه اقتصاد را در برخواهد داشت.

توسعه بخش معدن زنجان توسعه اقتصاد را در برخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رامین کیامهر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندس که برای اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بخش معدن در سطح استان بخشی مهمی است و توسعه آن موجب رشد اقتصادی خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های بخش معدن استان زنجان اشاره کرد و افزود: بخش معدن استان زنجان بخش فعالی است و ظرفیت‌های اقتصادی بسیار زیادی دارد. توجه به این ظرفیت‌ها حائز اهمیت است و باید مورد توجه بیشتری باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان به فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر این سازمان توسعه مناسبی داشته است.

این مسئول به رشد اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در سال‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در سال‌های اخیر توسعه کمی و کیفی زیادی را شاهد بوده است.

کیامهر از کسب مقام ششم کشوری در بخش ارجاع کار فعالیت اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان رتبه‌های مناسبی را کسب کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان همچنین کسب رتبه چهارم کشوری را در برگزاری دوره‌های آموزشی کارآمد را یادآور شد و بیان داشت: سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان با توجه به اقدامات آموزشی مناسب موفق به کسب رتبه چهارم کشور در بخش برگزاری دوره‌های آموزشی کارآمد شده است.

وی بخش صنعت و معدن استان را دارای ظرفیت‌های بالای توسعه عنوان کرد و یادآور شد: افزایش کارآمدی بخش معدن استان می‌تواند در توسعه و رشد اقتصادی استان تاثیرات قابل توجهی داشته باشد.

این مسئول به روز مهندس اشاره کرد و گفت: جایگاه مهندسی در کشور باید ارج نهاده شود. مهندسان بازوان قدرتمند فکری و اجرایی در کشور هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان توجه به بخش خصوصی در بخش معدن را مهم دانست و تاکید کرد: بخش معدن استان دارای ظرفیت‌های خوبی برای ورود بخش خصوصی است و تشکل‌های خصوصی باید در این حوزه مورد توجه باشند.

وی تنوع ذخایر معدنی استان زنجان را بالا عنوان کرد و ابراز داشت: ذخایر معدنی استان دارای ظرفیت‌های خوبی است و باید مورد توجه باشد.

کیامهر توجه به اخلاق مهندسی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: جای اخلاق و فرهنگ مهندسی در کشور خالی است و باید اخلاق و فرهنگ مهندسی را توسعه داد.

گفتنی است در این مراسم از جمعی از فعالان حوزه معدن استان زنجان و همچنین مهندسان فعال این بخش تجلیل شد. معدن‌کاران، مهندسان، اساتید و کارشناسان بخش معدن به همراه خانواده خود در این مراسم حضور داشتند. همچنین در این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، نمایندگان مجلس و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حضور داشتند.

انتهای پیام/73007/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول