اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج:

دانشگاه یاسوج قطب فرهنگی استان می‌شود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی و هنری در این دانشگاه گفت: دانشگاه یاسوج قطب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

دانشگاه یاسوج قطب فرهنگی استان می‌شود

مجید باقریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی شعر زاگرس در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: دانشگاه یاسوج بر اساس رسالت فرهنگی خود مبنی بر تبدیل شدن به قطب فرهنگی استان بنا دارد طی برنامه‌های مختلف فرهنگی، شعر، تئاتر، هنرهای تجسمی، نمایش و دیگر عرصه‌های هنری بتواند کارهای مثبتی در سطح استان انجام دهد.

وی با اشاره به اولویت برنامه‌های فرهنگی در سیاست‌های کاری دانشگاه یاسوج افزود: از جمله این برنامه‌ها تفاهم‌نامه مشترک این دانشگاه با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به خصوص کتاب، نمایش، شعر و سایر رشته‌های هنری است که امیدواریم بتوانیم گام‌های اساسی در جهت تقویت فرهنگ استان برداریم.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه شب شعر ملی زاگرس بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دانشگاه یاسوج برگزار شده، افزود: این برنامه بزرگ هنری مقدمه خوبی برای شب‌های شعر بعدی در این دانشگاه خواهد بود که در ادامه همین برنامه‌ها در عرصه کتاب و نمایش نیز طی هفته‌های آینده و در آغاز سال جدید برنامه‌های جدیدی خواهیم داشت.

باقریان با اشاره به استقبال کم‌نظیر دانشجویان دانشگاه یاسوج از برنامه‌های فرهنگی گفت: با تغییرات به وجود آمده در مدیریت دانشگاه دولتی یاسوج شاهد ایجاد فضای فرهنگی در این دانشگاه هستیم.

وی متذکر شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگ و هنری زمینه ایجاد اعتماد متقابل بین دانشجویان و مسئولان فرهنگی دانشگاه را بیش از پیش فراهم و مستحکم‌تر می‌کند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی که طی چند ماه اخیر صورت گرفته به اندازه همه برنامه‌های فرهنگی در طول سال‌های اخیر بوده و استقبال دانشجویان گواه این حقیقت است.

انتهای پیام/82009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول