اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج عنوان کرد

آغاز فصل جدید در ارتباط دانشگاه یاسوج با رسانه‌ها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج از آغاز فصلی جدید در ارتباط دانشگاه یاسوج با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آغاز فصل جدید در ارتباط دانشگاه یاسوج با رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مجید باقریان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تعامل هرچه بیشتر رسانه‌ها با دانشگاه یاسوج، اظهار داشت: با تغییراتی که در بدنه دانشگاه یاسوج به وجود آمده و با نگاه ویژه مسئولان دانشگاه به اهمیت رسانه‌ها فصل جدیدی در ارتباط بین دانشگاه و اصحاب رسانه به وجود آمده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج اضافه کرد: امیدواریم که با تعامل هرچه بیشتر دانشگاه یاسوج و رسانه‌ها شاهد شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی و علمی در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

باقریان، دانشگاه‌ها را به عنوان قطب‌های فرهنگی هر استان یاد کرد و تصریح کرد: همه فکرهای سیاسی با هر رویکردی باید تلاش کنند که دانشگاه به منزلت و رسالت اصلی خود دست یابند.

وی از تمامی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با ارائه آثار هنری خود در دانشگاه ارائه کنند تا دانشجویان و کانون‌های هنری از تجربیات و معلومات هنرمندان برجسته استان بهره ببرند.

باقریان از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری نمایشگاه از آثار هنری هنرمندان و نمایش فیلم‌های فیلمسازان استان در دانشگاه یاسوج خبر داد و افزود: امیدواریم که هنرمندان استان نیز در این زمینه با دانشگاه همکاری داشته باشند.

وی همچنین از رسانه‌های استان خواست تا دانشگاه یاسوج را در انعکاس اخبار مربوط به این دانشگاه یاری کنند.

این مسئول در دانشگاه یاسوج با بیان اهمیت کارکرد رسانه‌ها در توسعه استان ابراز داشت: همه ما باید با وحدت و همدلی به سمتی حرکت کنیم که در نهایت به توسعه کشور و استان بینجامد.

انتهای پیام/82008/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول