اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

امروز تکفیری‌ها به جمع صهیونیست‌ها اضافه شده‌اند

یکی از مراجع تقلید گفت: امروز تکفیری‌ها به جمع صهیونیست‌ها اضافه شده‌اند و از هر فرصتی برای کشتن مسلمانان استفاده می‌کنند.

امروز تکفیری‌ها به جمع صهیونیست‌ها اضافه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی شامگاه پنج‌شنبه در جمع ائمه جمعه و جماعات، مبلغان و اساتید حوزه علمیه شهرری با تاکید بر مردمداری و برخورداری از حلم و حکمت در انجام وظایف اظهار داشت: امروز دنیا نیازمند علم است و باید در مسیر علم و دانش خیلی تلاش کنیم، امروز روحانیون باید با علم و آگاهی چراغ راه و هدایت‌گر جامعه باشند.

این مرجع تقلید با تاکید بر بالا بردن علم تا حد فقاهت گفت: باید هرآنچه آگاهی داری به علم ارائه دهی و اگر در نشر علم و ترویج فرهنگ و دانش تلاش نکنی و علم خودت را ارائه ندهی علم خودش را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

وی ادامه داد: هرچه سواد بیشتری داشته باشید افق بالاتری در انتظار شماست و هرچه جدیت بیشتر باشد رحمت و جوایز الهی بیشتر خواهد بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون در جامعه عنوان کرد: امروز نگاه ما فقط ایران نیست بلکه افق دید ما کل جهان است و همه مستضعفان دنیا به ایران احترام می‌کنند و پشت این کشور هستند.

این مرجع تقلید گفت: امروز تکفیری‌ها نیز به جمع صهیونیست‌ها اضافه شده‌اند و از هر فرصتی برای کشتن و تخریب مسلمانان استفاده می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اینکه حضور ایران اسلامی در جهان تاثیرگذار است، بیان داشت: علمای بزرگ در راه مبارزه کوتاه نیایند. گاهی اسلام به قربانی نیاز دارد و همان‌گونه که روحانیت در صف اول و جزو پیشتازان بودند امروز نیز در عرصه‌های مختلف پیشتاز هستند.

وی گفت: امروز به برکت اسلام و انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رواج یافته است. ایران اسلامی، عراق نیست زیرا فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی همواره در بین مردم غیور ایران اسلامی زنده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی افزود: امروز روحیه ایثار و شهادت در جامعه فراگیر شده است و چراغ راه روشن است و میلیون‌ها نفر از مردم آزاده ایران اسلامی در قالب بسیج و نیروهای نظامی برای صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب آماده هستند.

وی علم و تعلیم و تربیت، حضور در اجتماع و حضور در صحنه‌های مبارزه را سه رسالت مهم طلاب برشمرد و عنوان کرد: موضوعات لازم در دانشگاه و حوزه اخلاق اسلامی و اجتماعی است.

انتهای پیام/2462/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول