اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی در کنگره شهدای روحانی ‌تهران:

انقلاب اسلامی ایران یک نظام ‌‌مقتدر و عزت‌آفرین است

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نظام ‌‌مقتدر و عزت‌آفرین است.

انقلاب اسلامی ایران یک نظام ‌‌مقتدر و عزت‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران آیت‌الله حسین نوری‌همدانی صبح امروز در کنگره شهدای روحانی و ایثارگر استان تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی از عظمت و شکوه بسیاری برخوردار است حضرت امیر (ع) روزی که انقلاب خویش را آغاز کردند فرمودند: «این انقلاب ساختارها را عوض خواهد کرد و معیارها و ارزش‌ها را تغییر خواهد داد» انقلاب اسلامی ایران نیز این ویژگی‌ها را دارا بود.

وی با بیان اینکه نگریستن تک بعدی به مسائل همیشه موجب اشتباه است عنوان کرد: باید تمام ابعاد انقلاب را در نظر داشت و نگاه جامع و کاملی به تمام موضوعات داشت و همه ابعاد مسئله را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به تمام ابعاد انقلاب ادامه داد: اولین اقدام بعد انقلاب اسلامی ایران تاسیس یک حکومت اسلامی و ولایی است. اگر امام معصوم غایب بود قائم مقام ایشان عهده‌دار رهبری جامعه اسلامی است درست مانند زمان ما که در عصر غیبت به سر می‌بریم.

آیت‌الله نوری همدانی بیان داشت: در زمان ما اولین کاری که به وقوع پیوست برقرار ساختن یک نظام صد در صد اسلامی و ولایی است. نخستین اقدام حضرت امام (ره) تاسیس حکومت اسلامی در داخل کشور بود.

مرجع عالیقدر انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از کتاب الهی و سنت نبوی دانست و گفت: انقلاب ایران بسیار باشکوه و باعظمت است یک حکومت مقتدر و عزت آفرین است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2462/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول