اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رقابت برای خدمت به دانش‌آموزان در میاندرود در بالا گرفت

بحث تغییر مدیران در میاندرود یکی از مباحث داغ این‎روزهای این شهرستان حداقل در محافل اداری است تا جایی که رقابت برای کرسی مدیر آموزش و پرورش میاندرود بالا گرفته است.

رقابت برای خدمت به دانش‌آموزان در میاندرود در بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، یکی از مباحث طرح شده در این زمینه بحث تغییر یا ادامه کار مدیر آموزش و پرورش این شهرستان است که سایه رکود بر قامت رقابت در دیگر ادارات نهاده است.

به گفته منابع آگاه تلاش‌ها برای بقای مدیریت فعلی در حالی توسط مدیر و نیروهای فرا شهرستانی انجام می‌شود که گزینه‌های جایگزین وی نیز خود را بیش از پیش در مراسم و محافل نمایان می‎کنند.

زین العابدین نوکنده از مدیران فعال در انتخابات گذشته چه در عرصه کاندیداتوری و نمایندگی و چه در جبهه ستادی است.

در حالی که برخی تغییر وی را به دلیل پیروی از یکی از اندیشه‌های سیاسی رایج کشور می‎دانند، در آن سوی این میدان نام افرادی مانند علی کریمی، مرتضی هاشمی، علی شعبانی قادیکلایی، محمود تنها، بهروز عرب خزائیلی و اکبر ابراهیمی به چشم می‏خورد.

گرایش سیاسی بیشتر این افراد اصلاح طلب و عموما افرادی گمنام در عرصه مدیریت آموزش و پرورش هستند اما در کارنامه فعالیت ابراهیمی مسئولیت حراست اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین استاد دانشگاه به چشم می‎خورد.

در بین این افراد که عموما معلم مدارس شهرستان‌های ساری و میاندرود هستند براساس برخی اظهارنظرها  شانس عرب خزائیلی بیشتر از بقیه است و همین مساله تکاپوی دیگر رقیبان را برای ربودن گوی سبقت از وی بیشتر کرده است.

عرب خزائیلی که گفته می‌شود پس از معرفی قاسمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خیز بلندی برای احراز صندلی فرهنگ و آموزش در میاندرود برداشته است از فرهنگیان بومی میاندرود اهل روستای ولوجا در بخش گهرباران این شهرستان است که در سال‌های گذشته معلم مدارس ساری بوده است.

اما نکته مهم در این زمینه احتمال قوی تغییر در این اداره با توجه به تغییرات اخیر در راس اداره کل آموزش و پرورش مازندران و نگاه خاص حاکم بر آن است.

حال آینده تلاش‌های این افراد هرچه باشد در جای خود قابل بررسی و تامل است اما آنچه این‎روزها دیده می‌شود افتادن سایه اغما بر یک اداره تخصصی و سرنوشت ساز است.

نکته مهم دیگر در این مورد شایعاتی مبنی بر بروز اختلافات در این اداره است که برخی کارمندان اداره این مسائل را فاقد واقعیت می‎دانند و در مقابل برخی بر تایید آن تاکید دارند اما در هر حال باید صبر کرد و دید نتیجه این رویارویی فرهنگی برای خدمت به دانش‌آموزان و فرهنگیان چه نتایج مثبت یا منفی در این اداره خواهد داشت.

انتهای پیام/86021/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول